SupremeX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Snakk om tidenes bråstopp. Jaja, jeg legger meg. God natt! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 pøh.......prikkprikkprikk diablo var kjedelig nå *sovelittegranne* Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 bah, god natt mine damer. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 bah, god natt mine damer. Natta! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 bah, god natt mine damer. Å du da, tullegutten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er det noen her som går Media og Kommunikasjon på Brundalen, eller aner hva snittet for å komme inn der i år er. Føler at jeg ligger litt i grenseland siden jeg har vært helt sinnsykt sløv mtp. lekseinnlevering og så videre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 noen som vet hvorfor fredrikrb er oivind_dahle sin helt? leste det i sigg'n hannes, ble litt nysgjerrig. nå tester jeg linux for første gang ever, føler meg endelig som en fullkommen nerd! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 noen som vet hvorfor fredrikrb er oivind_dahle sin helt? leste det i sigg'n hannes, ble litt nysgjerrig. Fordi Fredrik er det kuleste forummedlemmet ever kanskje? Nå legger jeg meg. Natta. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Burde vel legge meg jeg også, så natta.=) Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vil bare informere om at Jif Kjøkken er meget effektivt mot veps og lignende udyr. et par sprut og den er steindau på sekunder! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den renser godt opp i nesen også antar jeg... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vil bare informere om at Jif Kjøkken er meget effektivt mot veps og lignende udyr. et par sprut og den er steindau på sekunder! Thank's for the info dude Natta folkens.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den renser godt opp i nesen også antar jeg... det kan jeg også bekrefte. i mangel på annet vaskemiddel brukte jeg dette når jeg skrubbet dusjkabinettet. ikke så veldig god ide, ble ganske så susete i hodet der jeg sto.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Må gå ut av kjøkkenet mens den "virker". Forferdelig duft... (Og vi har ikke noe fem kvadratmeters-kjøkken heller..) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Den renser godt opp i nesen også antar jeg... det kan jeg også bekrefte. i mangel på annet vaskemiddel brukte jeg dette når jeg skrubbet dusjkabinettet. ikke så veldig god ide, ble ganske så susete i hodet der jeg sto.. Fant nettopp ut at det er nettopp dette vaskemiddelet jeg bruker til å vaske badet med en gang i uken. Og når jeg først er i gang med å spraye, så blir det opptil 10 spray bare til badekaret *Føle seg full hver søndag* Endret 21. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dere er klare over at det finnes egen "jif Bad"-spray? Vaskehjelpen vår er jif-fan, så vi har Jif Kjøkken, Bad, Universal, Mopp, Vindu og Skurekrem. Noen ganger lurer jeg på om hun blir betalt av lilleborg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Når jeg vasker kjøkkenbenken bruker jeg langt mer enn ti spray.. Skall ikke det hvite dekke stenen helt? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Når jeg vasker kjøkkenbenken bruker jeg langt mer enn ti spray.. Skall ikke det hvite dekke stenen helt? Nei, trodde nå ikke det. Ett par sprut holder har jeg hørt/sett på reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg