Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whatever, cock shhhhhmoker. Jeg orker ikke sukket fra frisøren i det hun finner fram alle de farlige kjemikaliene som må til for å fjerne Daxen.

Jaja. Du ofrer noen prosent beauty etter det valget.

En kompis er hårmodell og han bruker Dax.

En kompis er cocksmoker, og han bruker Dax. Case closed.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dax er win! Jeg får det ut uten videre strev. Renati holder jo ikke for flem flate øre. Over og ut.

To the rescue!

Seriøst: alle må se Robin Williams: Live on Broadway. Verdens desidert morsomste mann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
"Honey, you gotta pick a race first!"

:!:

"It's like a Norwegian drive-by"

"HANS, get the TV!"

Liker Delerious bedre enn Raw jeg.

Lenke til kommentar
"Honey, you gotta pick a race first!"

:!:

"It's like a Norwegian drive-by"

"HANS, get the TV!"

Liker Delerious bedre enn Raw jeg.

Det var det den het! Delirious ja, lenge siden jeg har sett den..

God natt, folkens (legg merke til at når jeg sier god natt, så er det god natt, ikke noe tull).

Lenke til kommentar

Sitter nå oss en venn, jeg sover på sofaen hans. Men på grunn av min ødlagte døgnrytme sitter jeg her, han har lagt seg for lenge siden.

Går utifra at jeg kommer til og sitte her og få tiden til og gå imens jeg venter på at han vokner. Jeg har egentli bare falt innomm SO med en post og to i hele sommer jeg. litt trist med tanke på at jeg bare har sett på TV og tullet.

Men skal slutte og rable nå :)

Lenke til kommentar
Sitter nå oss en venn, jeg sover på sofaen hans. Men på grunn av min ødlagte døgnrytme sitter jeg her, han har lagt seg for lenge siden.

Går utifra at jeg kommer til og sitte her og få tiden til og gå imens jeg venter på at han vokner. Jeg har egentli bare falt innomm SO med en post og to i hele sommer jeg. litt trist med tanke på at jeg bare har sett på TV og tullet.

gjør noe kødd med vennen din :!: Da flyr sikkert tiden

Lenke til kommentar

gjør noe kødd med vennen din :!: Da flyr sikkert tiden

*Finne frem nyttårsrakett* :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...