Daniel Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Farge? Blue (Da Ba Dee). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 HEY! Jeg spurte Karsten, og Karsten får svare. Når dere blir like hott som Karsten, då spør jeg dere. FU! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Imorgen skal jeg klippe meg. Og med det mener jeg at jeg skal stusse og stripe. Må se bra ut til skolestart, vettu. Kanskje jeg skal kjøpe litt nye klær også.. Striping er ut. Farg hele håret. If you say so.. Farge? Kommer an på hvilken hårfarge du har og hvor tykt det er. Ville gått for noe litt lysere, selv om håret ditt er ganske lyst fra før. Ser Robin Williams: Live on Broadway - han er så morsom at det er sykt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Then it's final: vi går for lysere hår. Jeg beklager til emo- og gothlosers som ville ha meg over på "the dark side". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Then it's final: vi går for lysere hår. Jeg beklager til emo- og gothlosers som ville ha meg over på "the dark side". Men ikke klipp deg. Langt hår ftw! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg beklager til emo- og gothlosers som ville ha meg over på "the dark side". ville ha en goth venn... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Then it's final: vi går for lysere hår. Jeg beklager til emo- og gothlosers som ville ha meg over på "the dark side". Men ikke klipp deg. Langt hår ftw! Som sagt; jeg klipper meg ikke, jeg stusser bare. Det tar lengre tid å få håret langt sånn, men jeg slipper å se ut som en totaldust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjøp Dax og stuss deg på sidene og litt bak. Da skal du se... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjøp Dax og stuss deg på sidene og litt bak. Da skal du se... Dax suger.. er jo i håret i en uke, uansett hvor mye man vasker det :!: .. Renati eller ID wax FTW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjøp Dax og stuss deg på sidene og litt bak. Da skal du se... Dax suger.. er jo i håret i en uke, uansett hvor mye man vasker det :!: .. Renati eller ID wax FTW. Renati er for sissies. Hva som om voksen ikke går ut? Dusjer du hver kveld før du legger deg? Nei, men du tar i voks hver morning. Ergo; voksen er i håret uansett. Jeg bruker Dax fordi jeg liker å ha muligheten til å kunne gjøre noe med håret uansett hvor og når. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjøp Dax og stuss deg på sidene og litt bak. Da skal du se... Dax suger.. er jo i håret i en uke, uansett hvor mye man vasker det :!: .. Renati eller ID wax FTW. Word. Dax suger Stefan. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjøp Dax og stuss deg på sidene og litt bak. Da skal du se... Dax suger.. er jo i håret i en uke, uansett hvor mye man vasker det :!: .. Renati eller ID wax FTW. Renati er for sissies. Hva som om voksen ikke går ut? Dusjer du hver kveld før du legger deg? Nei, men du tar i voks hver morning. Ergo; voksen er i håret uansett. Jeg bruker Dax fordi jeg liker å ha muligheten til å kunne gjøre noe med håret uansett hvor og når. Renati funker fett hele dagen.. og går lett ut.. Dax er noe makkverk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Word, Dax suger.. hey, what? Renati ftw. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Renati er for sissies. Hva som om voksen ikke går ut? Dusjer du hver kveld før du legger deg? Nei, men du tar i voks hver morning. Ergo; voksen er i håret uansett. Jeg bruker Dax fordi jeg liker å ha muligheten til å kunne gjøre noe med håret uansett hvor og når. Og når du setter deg i stolen hos frisøren rister hun på hodet og sier: "Har du brukt Dax i håret i det siste? Dette kommer til å gjøre vondt." Edit: Jepp, ingen komma i setningen i det forrige innlegg. Du vet hva det betyr din utenlandske dritt? Endret 13. august 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Mamma bruker Renati. Alle som kommer unna sår hodebunn ved bruk av Dax burde bruke det. Det ser best ut, uansett hva dere sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Renati er for sissies. Hva som om voksen ikke går ut? Dusjer du hver kveld før du legger deg? Nei, men du tar i voks hver morning. Ergo; voksen er i håret uansett. Jeg bruker Dax fordi jeg liker å ha muligheten til å kunne gjøre noe med håret uansett hvor og når. Og når du setter deg i stolen hos frisøren rister hun på hodet og sier: "Har du brukt Dax i håret i det siste? Dette kommer til å gjøre vondt." Når jeg setter meg i stolen hos frisøren sier hun: Ser du har brukt Dax. Jaja, vi får vaske håret ditt ekstra lenge og bruke ekstra mange preparater. Voilà: en lengre hodebunnsmassasje for samme pris. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Whatever, cock shhhhhmoker. Jeg orker ikke sukket fra frisøren i det hun finner fram alle de farlige kjemikaliene som må til for å fjerne Daxen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Whatever, cock shhhhhmoker. Jeg orker ikke sukket fra frisøren i det hun finner fram alle de farlige kjemikaliene som må til for å fjerne Daxen. Jaja. Du ofrer noen prosent beauty etter det valget. En kompis er hårmodell og han bruker Dax. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Frisører har større sjanse enn oss vanlige døde for å få barn med misdannelser fordi de jobber med så mange forskjellige kjemikalier ol. hele dagen lang. Og du kan sitte der og få hodebunnsmassasje med god samvittighet mens du vet at denne stakkaren kanskje får et barn med 12 fingre en dag? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Begge funker like godt. Bare at Dax har negative bivirkninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg