Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Dritt. Burde legge meg snart. Blir vekket klokka halv elve i morgen. Kan jo ihvertfall være oppe til 4 da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Dritt. Burde legge meg snart. Blir vekket klokka halv elve i morgen. Kan jo ihvertfall være oppe til 4 da. Problemet er at jeg var det i går kveld også, og ble vekket tidlig i dag også. Ironisk nok har jeg mest søvnproblemer når jeg har fri. Legger meg. Natta. Endret 13. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Legger meg. Natta. Nightie. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ka skal man finne på nåda? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nå tror jeg at jeg legger meg. Natta alle sammen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nei huff. Da får jeg skru av min kjære bærbar og få litt søvn. God natt folkens! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Danse Macarena When I dance they call me macarena and the boys they say that I´m buena they all want me, they can´t have me So they all come and dance beside me move with me jam with me and if your good i take you home with me A la tuhuelpa legria macarena Que tuhuelce paralla legria cosabuena A la tuhuelpa legria macarena Eeeh, macarena A-Hai 2x Now don´t you worry ´bout my boy friend the boy who´s name is Nicorino I don´t want him, ´cause sent him he was no good so I - hahaaaa Now, come on, what was I supposed to do ? He was outta town and his two friends were soooo fine Ref. 2x Claps Ahai Ahai Keys Ref. 2x Lach Come and find me, my name is Macarena always at the party, ´cause the chicos think I´m buena come join me, dance with me and all your fellows cat hello with me Ref. 5x God natt, danielsn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Imorgen skal jeg klippe meg. Og med det mener jeg at jeg skal stusse og stripe. Må se bra ut til skolestart, vettu. Kanskje jeg skal kjøpe litt nye klær også.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Eg skal handle litt møbler til teh appartment. Kjedelig. =/ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Imorgen skal jeg klippe meg. Og med det mener jeg at jeg skal stusse og stripe. Hot! kan ikke du heller farge det blått eller noe :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Imorgen skal jeg klippe meg. Og med det mener jeg at jeg skal stusse og stripe. Må se bra ut til skolestart, vettu. Kanskje jeg skal kjøpe litt nye klær også.. Hadde jeg også tenkt til, faktisk. Bare på manda'n istedet. edit: klippe meg, ikke stripe og stusse. Endret 13. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Imorgen skal jeg klippe meg. Og med det mener jeg at jeg skal stusse og stripe. Må se bra ut til skolestart, vettu. Kanskje jeg skal kjøpe litt nye klær også.. Striping er ut. Farg hele håret. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Stefan: jeg tror du passer til svart hår Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Imorgen skal jeg klippe meg. Og med det mener jeg at jeg skal stusse og stripe. Må se bra ut til skolestart, vettu. Kanskje jeg skal kjøpe litt nye klær også.. Striping er ut. Farg hele håret. If you say so.. Farge? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Imorgen skal jeg klippe meg. Og med det mener jeg at jeg skal stusse og stripe. Må se bra ut til skolestart, vettu. Kanskje jeg skal kjøpe litt nye klær også.. Striping er ut. Farg hele håret. If you say so.. Farge? Make it orange Good night guys, tomorrow is going to be a rough rough day. Toast Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sort med litt rødt. Emo all the way, baby! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 HEY! Jeg spurte Karsten, og Karsten får svare. Når dere blir like hott som Karsten, då spør jeg dere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 nå har jeg nettopp sett the longest yard med adam sandler og en del andre.. ganske grei film.. Nattings! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg