Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun tok på sminken stygt, jeg er nesten sikker på at det bildet hadde vært finere uten sminke.

Hvordan sminker du øynene da?

Jeg pleier å ta på mascaraen slik at øyenvippene ikke klistres sammen, altså slik det skal være. Pleier også å fjerne det som kommer på huden (om det kommer noe), eventuelt tar eyeliner over.

Lenke til kommentar
smårips_eier er en jente på 20 som liker unge gutter. ;)

damn... jaja, mye seksuelle meldinger å ta igjen, må vel bare hive meg rundt da! hun var jo ei lita hottie også hvis det er henne på avataren.. off, mye arbeid å vedlikeholde my sleazy image.. :no:

Lenke til kommentar
Jeg pleier å ta på mascaraen slik at øyenvippene ikke klistres sammen, altså slik det skal være. Pleier også å fjerne det som kommer på huden (om det kommer noe), eventuelt tar eyeliner over.

Sjeleglad jeg er gutt.

Om jeg var jente ville jeg vært lesbe.

Lenke til kommentar

Sjeleglad jeg er gutt.

Ikke alle som er så nøye med øyne som meg, men de fleste bruker mye mer enn meg. :p

Lenke til kommentar
smårips_eier er en jente på 20 som liker unge gutter. ;)

damn... jaja, mye seksuelle meldinger å ta igjen, må vel bare hive meg rundt da! hun var jo ei lita hottie også hvis det er henne på avataren.. off, mye arbeid å vedlikeholde my sleazy image.. :no:

Skjekk henne på RPP du!!

:wow:

Edit: Liker hun.....Liker du unge gutter småripz_eier? :thumbdown:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Det pleier jeg og, men av og til dropper jeg eyeliner.

Tøft, bilde?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...