DJ_Dark Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hahahaha! Jeg er et rart eksempel.. Jeg spiser bare junk, men jeg går aldri opp i vekt... trener nesten ikke (utenom skolen da, idrettslinja) og kalles for en slask! rart Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 La oss fortsette harry-festen! Jeg har med musikk :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tror jeg også har spiseforstyrrelser, bare spiser og spiser mest mulig godis å fet mat hele tiden! Gi meg et halvkilo sprøstekt bacon med litt smelta ost på toppen og ei iskald cola til å skylle ned. da er someday en glad gutt ja! gjerne servert av Scarlett Johanson i hvite tettsittende klær.. mhmmm..... :sikle: Overspisingslidelse eller BED kalles det... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 kenneth: fått kjærlighetsbrevet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ______________________________________________________ You have been screwed! Alt om hvordan det gikk på peppes og sånn var bare vås. Det gikk kjempefint og pizzaen smakte godt. Jankee og TWFA er nok på byen i skrivende stund, men jeg var litt ung Vi hadde både nok penger og litt av hvert. Derimot så slukte minibanken kortet til Ueland, så han fikk gratis middag ___________________________________ Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Overspisingslidelse eller BED kalles det... jepp, hørt snakk om det der. men hos meg er det vel bare godte/mat suget som driver meg. flink og spise fornuftig når jeg bare kommer inn i det. bare så glad i mye smak.. og lettkledde veldreide jenter. edit: someday is leaving the party, have fun girls! Endret 12. august 2005 av someday. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kul sang! haha! "aint no party like an alcoholic party" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 So4 er populært det... 20 medlemmer som leser.. 21 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 1 anonyme brukere) 20 medlemmer: MacCy, Tomat-Ulf, kennethdammyr, Afseth, JoachimR, DJ_Dark, SnowDOG_, Madrigal, nerdVANNA, Lufen, someday., ole_24, flodhest, Ø.B., kaiern, danielsn, robB, CMOTDibbler, haddis, Tonio Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg leser ikke. Glemmer å lukke vinduet bare.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg leser ikke. Glemmer å lukke vinduet bare.. Du leste da det? http://www.last.fm/radio/ er smart. Endret 12. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Og da var tenårene slutt... :!: weeee Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kenneth: Noen som tok bilder? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Og da var tenårene slutt... :!: weeee Gratulerer! Kose? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 stikke og være sosial snakkes i natt Da blir det vel arti fylleposting? jada Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Og da var tenårene slutt... :!: weeee Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Og da var tenårene slutt... :!: weeee Grattis. ---------- *vurdere Esso* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 kenneth: fått kjærlighetsbrevet? Moa got tha loveletter, oui. Ich finden das brevung sehr shõn und ich lieben dir. Song judgement: A crescendo og sound and feelings. Highs and lowes. Jeg skjønner hvor harry potter kompinisten har fått idéen fra No picturesas Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Og da var tenårene slutt... :!: weeee Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg