Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Mozart tar av! *Justere opp volumet* Crescendo!

"ellern": Det gikk i vasken. Alle de andre mobba meg. Spesielt Geir, han synes jeg var så pinglete. Tor Henning trua med å ta fra meg mod statusen min og jankee sa jeg hadde stygge sko. Dessuten smakte ikke pizzaen, vi hadde ikke nok til å betale og jeg ble uvenner med goophy. :angry:

Det var da voldsomt.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som ikke vet, så har jeg en sykdom. Skjønner ikke hvorfor dette må diskuteres daglig, men hva skal jeg gjøre når folk spør om jeg har jogget? Skjønner ikke helt at det er topp-emnet her...

Dog bedre enn harryfest.

Sorry, visste ikke at du hadde spiseforstyrrelser, selv om signalene var ganske tydelige. bra at du er på vei ut av det da. spiseforstyrrelser er noe crap.

"Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly!"

Lenke til kommentar

For de som ikke vet, så har jeg en sykdom. Skjønner ikke hvorfor dette må diskuteres daglig, men hva skal jeg gjøre når folk spør om jeg har jogget? Skjønner ikke helt at det er topp-emnet her...

Dog bedre enn harryfest.

Sorry, visste ikke at du hadde spiseforstyrrelser, selv om signalene var ganske tydelige. bra at du er på vei ut av det da. spiseforstyrrelser er noe crap.

"Do not read beauty magazines. They will only make you feel ugly!"

Jeg er medisinert - noe som legen mener jeg må være i lang tid fremover, mye sannsynlig hele livet. Det sier jo noe om hvor mye man kan ødelegge seg selv...

Uansett.

Denne gangen var det ikke jeg som pøset ut med det.

Lenke til kommentar

Helsiken! Våknet at svogeren ringer og sier at han er her om 10min klar til å hente meg. Eg groggy og trøtt skjønner ikke ka i huleste han snakker om men joda....eg hadde glemt at søss hadde bursdag idag. Hun får gave av meg i løpet av uken. :blush:

Ellers så var det fest imorgen hos en kompis som har bursdag men nå ser det ikke ut som om det blir noe av. :(

Eg som hadde gledet meg og greier.... er jo nesten 2mnd siden sist eg drakk meg full. Gikk på en smell da men likevel. Er det rart eg drikker så sjeldent? :ermm:

Lenke til kommentar
Søs hadde også spiseforstyrrelser :( no dritt det ja! hun er enda ikke helt ute av det...

er vel egentlig ikke noe man kommer ut av, bare noe man lærer seg og leve med.

bare så det er sagt, danselinja på vgs burde vært forbudt! der er det mye slankepress der. (for jenter altså, ikke meg jeg snakker om. :wee: )

Lenke til kommentar
Søs hadde også spiseforstyrrelser :( no dritt det ja! hun er enda ikke helt ute av det...

Søster har alltid vært den som er mistenkt for å ha det, så er det en som løper rundt og mobber husets anorektiker er det henne...

synd at hun mobber deg ang anorektik, om jeg oppfatter riktig?

Lenke til kommentar

Søster har alltid vært den som er mistenkt for å ha det, så er det en som løper rundt og mobber husets anorektiker er det henne...

jeg er ikke det!! Hun er det.. kanskje jeg formulerte det litt feil!!

Lenke til kommentar

jeg er ikke det!! Hun er det.. kanskje jeg formulerte det litt feil!!

var vel meg det ble siktet til. :p

La oss sette en stor fin strek!

_____________________________-

Lenke til kommentar

Tror jeg også har spiseforstyrrelser, bare spiser og spiser mest mulig godis å fet mat hele tiden! :green:

Gi meg et halvkilo sprøstekt bacon med litt smelta ost på toppen og ei iskald cola til å skylle ned. da er someday en glad gutt ja! gjerne servert av Scarlett Johanson i hvite tettsittende klær.. mhmmm..... :sikle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...