Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg.

White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt?

Altså. Hvorfor i helvete skal du slanke deg?

Lenke til kommentar
Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg.

Jeg slanker meg ikke...

Slutt å jogg hver dag. Det kommer til å ta livet av deg i den kondisjonen du er i nå..

Lenke til kommentar

Jeg slanker meg ikke...

Hvorfor holder du styr på kalorier, da?

Lenke til kommentar
Legen sier det er greit for meg å jogge. Nøkkelen ut er trening og sunt og godt kosthold.

Selvfølgelig er det greit å jogge. Men hvorfor vil du slanke deg? Og hvorfor teller du kalorier? Flott at du spiser så mye som du gjør, men forstår det fortsatt ikke...

Lenke til kommentar

Mozart tar av! *Justere opp volumet* Crescendo!

"ellern": Det gikk i vasken. Alle de andre mobba meg. Spesielt Geir, han synes jeg var så pinglete. Tor Henning trua med å ta fra meg mod statusen min og jankee sa jeg hadde stygge sko. Dessuten smakte ikke pizzaen, vi hadde ikke nok til å betale og jeg ble uvenner med goophy. :angry:

Lenke til kommentar
Legen sier det er greit for meg å jogge. Nøkkelen ut er trening og sunt og godt kosthold.

Selvfølgelig er det greit å jogge. Men hvorfor vil du slanke deg? Og hvorfor teller du kalorier? Flott at du spiser så mye som du gjør, men forstår det fortsatt ikke...

For de som ikke vet, så har jeg en sykdom. Skjønner ikke hvorfor dette må diskuteres daglig, men hva skal jeg gjøre når folk spør om jeg har jogget? Skjønner ikke helt at det er topp-emnet her...

Dog bedre enn harryfest.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Enig :D

Var dere på vei på byn? Eller sitter du bare tilfeldig litt halvbrisen hjemme eller noe? :p

Vi var på vei på en fest. Har hatt i meg 8 halvlitere med øl og 2 rusbrus så er god i gassen...men nå som vi kræsjet kommer jeg ingen vei... så gikk hjem.

Dessuten har jeg en stor dag i morgen. Skal lage middag for alle sjefene i dyreparken:

Eskolar, Ytrefile marinert i pepper, rødvin og balsamico, Svinefilet marinert i honning hvitløk og salt og pepper. og Røkte nakke koteletter maringert i honning + 2 hvitvinsauser og 1 rødvinsaus og en balsamico saus + 100 andre ting...så jeg har nok å gjøre i morgen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...