diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ble det mye skader da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg. White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt? Altså. Hvorfor i helvete skal du slanke deg? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 I'm back home everybody! Gikk det greit? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg. White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt? Altså. Hvorfor i helvete skal du slanke deg? Jeg slanker meg ikke... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ble det mye skader da? Fronten...Ikke noe alvorlige skader...men det blir noen tusenlapper Men han har nok av penger Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ble det mye skader da? Fronten...Ikke noe alvorlige skader...men det blir noen tusenlapper Men han har nok av penger 10hi --- kenneth: Klassisk musikk eier Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg slanker meg ikke... could have fooled me.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg. White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt? Altså. Hvorfor i helvete skal du slanke deg? Jeg slanker meg ikke... Slutt å jogg hver dag. Det kommer til å ta livet av deg i den kondisjonen du er i nå.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Ble det mye skader da? Fronten...Ikke noe alvorlige skader...men det blir noen tusenlapper Men han har nok av penger 10hi --- kenneth: Klassisk musikk eier ikke Enig EDIT : snakker vi om vekta til Joachim enda? Endret 12. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg. White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt? Altså. Hvorfor i helvete skal du slanke deg? Jeg slanker meg ikke... Hvorfor holder du styr på kalorier, da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Enig Var dere på vei på byn? Eller sitter du bare tilfeldig litt halvbrisen hjemme eller noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Legen sier det er greit for meg å jogge. Nøkkelen ut er trening og sunt og godt kosthold. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Legen sier det er greit for meg å jogge. Nøkkelen ut er trening og sunt og godt kosthold. Selvfølgelig er det greit å jogge. Men hvorfor vil du slanke deg? Og hvorfor teller du kalorier? Flott at du spiser så mye som du gjør, men forstår det fortsatt ikke... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Mozart tar av! *Justere opp volumet* Crescendo! "ellern": Det gikk i vasken. Alle de andre mobba meg. Spesielt Geir, han synes jeg var så pinglete. Tor Henning trua med å ta fra meg mod statusen min og jankee sa jeg hadde stygge sko. Dessuten smakte ikke pizzaen, vi hadde ikke nok til å betale og jeg ble uvenner med goophy. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Legen sier det er greit for meg å jogge. Nøkkelen ut er trening og sunt og godt kosthold. Det var visst nøkkelen inn også.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Legen sier det er greit for meg å jogge. Nøkkelen ut er trening og sunt og godt kosthold. Selvfølgelig er det greit å jogge. Men hvorfor vil du slanke deg? Og hvorfor teller du kalorier? Flott at du spiser så mye som du gjør, men forstår det fortsatt ikke... For de som ikke vet, så har jeg en sykdom. Skjønner ikke hvorfor dette må diskuteres daglig, men hva skal jeg gjøre når folk spør om jeg har jogget? Skjønner ikke helt at det er topp-emnet her... Dog bedre enn harryfest. Endret 12. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Mozart tar av! *Justere opp volumet* Crescendo! Tchaikovsky - Swan lake.. den ruler Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Da var jeg også tilbake fra ute i mørket I denna møkkakomunen spare de på strømmen, så i enkelte gater er det ikke lys, blandt ana her :S Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Enig Var dere på vei på byn? Eller sitter du bare tilfeldig litt halvbrisen hjemme eller noe? Vi var på vei på en fest. Har hatt i meg 8 halvlitere med øl og 2 rusbrus så er god i gassen...men nå som vi kræsjet kommer jeg ingen vei... så gikk hjem. Dessuten har jeg en stor dag i morgen. Skal lage middag for alle sjefene i dyreparken: Eskolar, Ytrefile marinert i pepper, rødvin og balsamico, Svinefilet marinert i honning hvitløk og salt og pepper. og Røkte nakke koteletter maringert i honning + 2 hvitvinsauser og 1 rødvinsaus og en balsamico saus + 100 andre ting...så jeg har nok å gjøre i morgen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tchaikovsky - Swan lake.. den ruler Las** *** *kremt* Bruke iTunes sin lovlige nedlastingsportal for å anskaffe musikk på rettmessig vis* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg