Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud da, ikke gjør det mer harry enn det må da...

kjeften Jokke, er harry party i SO4 ikveld! :p

Jeg setter meg i et hjørne og ler...

Farmor er litt fornærmet over at jeg ikke blir med på hytten i helgen. Men siden det var UH-møte(man kaller det ikke fest overfor en dame fra bibel-beltet) så måtte det jo gå. :D

EDIT: Farmor er fra Mandal eller Farsund!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Apropos fest: I skrivende stund sitter den rykende ferske eksen min på et utested i Bergen (som hun av en eller annen grunn slapp inn på) og blir servert sprit og coronã gratis. Den rike "vennen" til venninnen spanderer. Wonder what he wants in return...

Gotta love it.

Lenke til kommentar
Apropos fest: I skrivende stund sitter den rykende ferske eksen min på et utested i Bergen (som hun av en eller annen grunn slapp inn på) og blir servert sprit og coronã gratis. Den rike "vennen" til venninnen spanderer. Wonder what he wants in return...

Gotta love it.

Pub quiz på Zachen?

Lenke til kommentar
Kan noen gjør meg en super tjeneste? finne ut når neste buss fra mandal til kristriansand går? Jeg finner det ikke ut selv

EDIT: Vi kjører  :fun:

NEVER MIND :)

Satan...Vi kræsja...30 meter etter at vi kjørte... :ohmy: En BMW m3 :dontgetit:

EDIT: :mad:

Koselig. :)

Lenke til kommentar
Kan noen gjør meg en super tjeneste? finne ut når neste buss fra mandal til kristriansand går? Jeg finner det ikke ut selv

EDIT: Vi kjører  :fun:

NEVER MIND :)

Satan...Vi kræsja...30 meter etter at vi kjørte... :ohmy: En BMW m3 :dontgetit:

EDIT: :mad:

Kan ikke annet en å vise min omtanke med : :!:

Lenke til kommentar
Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg.

White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt?

1200 kalorier på en dag? ja det var jo voldsomt.. begynner vel å bli en skikkelig tjukkas nå da?

fint å se at de velstående og økonomisk bekymringsløse klarer å finne seg andre problemer i hverdagen. viktig og holde seg sysselsatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...