Staalkontroll Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Kan noen gjør meg en super tjeneste? finne ut når neste buss fra mandal til kristriansand går? Jeg finner det ikke ut selv EDIT: Vi kjører NEVER MIND Endret 12. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Å herregud da, ikke gjør det mer harry enn det må da... kjeften Jokke, er harry party i SO4 ikveld! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Å herregud da, ikke gjør det mer harry enn det må da... kjeften Jokke, er harry party i SO4 ikveld! Jeg setter meg i et hjørne og ler... Farmor er litt fornærmet over at jeg ikke blir med på hytten i helgen. Men siden det var UH-møte(man kaller det ikke fest overfor en dame fra bibel-beltet) så måtte det jo gå. EDIT: Farmor er fra Mandal eller Farsund! Endret 12. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Å herregud da, ikke gjør det mer harry enn det må da... kjeften Jokke, er harry party i SO4 ikveld! Jeg joiner! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 *festbrems* Jogga i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Apropos fest: I skrivende stund sitter den rykende ferske eksen min på et utested i Bergen (som hun av en eller annen grunn slapp inn på) og blir servert sprit og coronã gratis. Den rike "vennen" til venninnen spanderer. Wonder what he wants in return... Gotta love it. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Apropos fest: I skrivende stund sitter den rykende ferske eksen min på et utested i Bergen (som hun av en eller annen grunn slapp inn på) og blir servert sprit og coronã gratis. Den rike "vennen" til venninnen spanderer. Wonder what he wants in return... Gotta love it. Pub quiz på Zachen? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Kan noen gjør meg en super tjeneste? finne ut når neste buss fra mandal til kristriansand går? Jeg finner det ikke ut selv EDIT: Vi kjører NEVER MIND Satan...Vi kræsja...30 meter etter at vi kjørte... En BMW m3 EDIT: Endret 12. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg. White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kan noen gjør meg en super tjeneste? finne ut når neste buss fra mandal til kristriansand går? Jeg finner det ikke ut selv EDIT: Vi kjører NEVER MIND Satan...Vi kræsja...30 meter etter at vi kjørte... En BMW m3 EDIT: Koselig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvordan kræsha da? ( Altså, hvordan foregikk det og hva kræsha dere i? ) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kan noen gjør meg en super tjeneste? finne ut når neste buss fra mandal til kristriansand går? Jeg finner det ikke ut selv EDIT: Vi kjører NEVER MIND Satan...Vi kræsja...30 meter etter at vi kjørte... En BMW m3 EDIT: Kan ikke annet en å vise min omtanke med : :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jogget i natt(formelt i dag) og i formiddag. Imidlertid spist tre måltider pluss en kjempekaloribombe av en kake, totalt ca 1200 i dag. Det er mye for meg. White, klarer du ikke legge henne bak deg i det hele tatt? 1200 kalorier på en dag? ja det var jo voldsomt.. begynner vel å bli en skikkelig tjukkas nå da? fint å se at de velstående og økonomisk bekymringsløse klarer å finne seg andre problemer i hverdagen. viktig og holde seg sysselsatt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) I'm back home everybody! Party her skjønner jeg... Jaja EDIT: Av en eller annen grunn hører jeg på klassisk musikk nå. Veldig avslappende. Mozart ftw! Sikker på at det var 1200 kalorier i det siste måltidet mitt... Endret 12. august 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Party her skjønner jeg... Jaja Jupp. Ta fram Ray-Fan brillene! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 I'm back home everybody! Og jeg ble ikke banna? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kan ikke annet en å vise min omtanke med : :!: Han som kjørte var den eneste EDRUE personen :!:..Jeje...ler jeg også Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Han som kjørte var den eneste EDRUE personen :!:..Jeje...ler jeg også ja det håper jeg da virkelig. kjipt å kræsje uansett.. ingenting som svier så godt som når det treffer lommeboka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg