diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 EDIT: Haha, noen har oversatt testen min til dansk :!: Sinnsykt morsomt :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Alikevel nekter de med å bruke data. På u.skolen fikk vi bruke bærbar til alle tentamener og diverse skriveoppgaver. SÅ da eksamen på V.G kom, måtte jeg plutselig skrive for hånd. Jeg hadde det vondt Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kom over en plakat på rommet til broren min; Idol-Tone= Et av guds mesterverker. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vi har fått lov til å bruke dataen til en mattetentamen og en norsktentamen.. Det var digg det! Men jeg vil bruke data til vanlig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 har fremdeles til gode å se ei jente som skriver noe særlig stygt.. Høm, random kladdebok fra niende (Det året jeg nettopp er ferdig med). ganske lik skrift som meg faktisk, men fremdeles finere Musty: igjen ? hehe.. hadde gjort det jeg og, hvertfall pilsa litt, hadde det ikke vært for at stort sett alle jeg kjenner er borte nå... to jobber, en er hos dama si i sandefjord, en annen er i militæret langt oppi alta el no, og de andre er ikke her de heller. forresten, noen som har sett det her ølet før? aldri hørt om det jeg.. det er kjøpt på danskebåten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 @2mass: De har jo også "Tuborg gold" nedover i europa... Mens vi nordboere drikker mjød! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 har fremdeles til gode å se ei jente som skriver noe særlig stygt.. Høm, random kladdebok fra niende (Det året jeg nettopp er ferdig med). ganske lik skrift som meg faktisk, men fremdeles finere Men nå har du ihvertfall sett ei kjerring som skriver stygt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal på peppes med Ueland, Goophy, Jankee og TWFA Men: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal på peppes med Ueland, Goophy, Jankee og TWFA Jeg ser ikke Tonio der. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Da skal jeg rydde huset.. mamma og de kommer hjem, har vært en uke alene.. ser digg ut her Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Alikevel nekter de med å bruke data. På u.skolen fikk vi bruke bærbar til alle tentamener og diverse skriveoppgaver. SÅ da eksamen på V.G kom, måtte jeg plutselig skrive for hånd. Jeg hadde det vondt på ungdomsskolen så ville engelsklærern jeg brukte data. Jeg skrev så smått at han slet litt med å lese Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal på peppes med Ueland, Goophy, Jankee og TWFA Jeg vil også. Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har sett Idol-Tone på ekte, utenom idolopplegg. På en Vålerengakamp faktisk. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har sett Idol-Tone på ekte, utenom idolopplegg. På en Vålerengakamp faktisk. Wæææoo!! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hva har dere tenkt å gjøre ikveld da? SO4 ? jeg skal se the longest yard hvertfall, med adam sandler + + + jeg skal drikke meg full Ring meg, jeg har 5 liter'n klar Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har sett Idol-Tone på ekte, utenom idolopplegg. På en Vålerengakamp faktisk. *ta på* Peppes møte er kun for de med høy rank Dessuten er det i Oslo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har sett Idol-Tone på ekte, utenom idolopplegg. På en Vålerengakamp faktisk. "Kan jeg ta på deg?" NOT Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Peppes møte er kun for de med høy rank Åja, derfor jeg ikke er invitert. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Peppes møte er kun for de med høy rank Åja, derfor jeg ikke er invitert. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Du er jo ekkel, da. Poster link til goatse og greier. Endret 12. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg