Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått streng beskjed av Tonio å bli aktiv i SO igjen... Javel, kan godt det. Men ikke med lavkvalitets-spam, den tid er over. :wee:

Hva skal jeg gjøre nå? Noe på TV som er verdt å se på? Kjedelig å bare sitte her og høre på Green Day... Oisann, der kom Min beibi dro av sted med DeLillos jo. Den er koz. :wee:

Lenke til kommentar
Anette_!

Ble det no på deg i går da? ;)

Det ble noe på han men ikke på meg :p Er den uka i måneden nå :( Og det suger maks! Blir så dårlig av å ha mensen jeg: kvalm, vondt i hodet, vondt i magen osv osv.

Skulle egentlig vært på party i drammen i kveld for ei vennine av meg blir atten og har leid et lokale men jeg orker rett og slett ikke..

Fikk vært i tønsberg og shoppa da :) Fant drømmeveska men kjøpte den ikke :p

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke kort for hånd, gutter skriver så stygt.

Det er ikke bare gutter som skriver stygt. :(

jeg skriver fremdeles ganske stygt. har fremdeles til gode å se ei jente som skriver noe særlig stygt.. jentene i klassa mi skrev finere i andre klasse på barneskolen enn jeg gjør nå, det er litt flaut. kanskje fordi jeg aldri prøvde eller gadd å lære løkke skrift.

Lenke til kommentar
Er den uka i måneden nå :( Og det suger maks! Blir så dårlig av å ha mensen jeg: kvalm, vondt i hodet, vondt i magen osv osv.

Er visst den tiden av måneden for noen andre også... :hm:

Skal alle skylle på det nå?

Har ikke skyldt på det for noe særlig..

Det varierer helt fra person til person hvordan man er den uka, men personlig er jeg en monster/vrak den uka :blush: Heldigvis har jeg en veldig tolmodig kjæreste da :) Som duller med meg osv :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...