PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skriver ikke pent selv, men det går jo an å anstrenge seg litt... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vel, gift og gift fru blom. Fredrik og jeg har endelig bestemt oss for å gjøre partnerskapet offisielt <3 Stili' kort Gleder meg til fylletur med deg, pusetatten min. <3 Blir du brun på tassen da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skriver ikke pent selv, men det går jo an å anstrenge seg litt... Hvorfor klage på kortet? han har valgt å legge arbeid ned i å lage et fint kort på pc. mas!!!! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Uff, vi har en skikkelig "dandy boy" her "Åh, hvordan skal jeg åpne en boks med franske snegler importert av pappa?" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fint kort Kenneth! Jeg er maksimal dårlig på håndskrift, så jeg forsøker også å unngå å skrive kort for hånd. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det virker da som du skal gifte deg på real... Joda, skal nok det. 10. september er den store dagen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hærregud nå er eg lei av og vente på forsterkenen min , hifi klubben sitt verksted har brukt over 6 uker på og fikse den , sier di venter på deler !! skal delen poduseres for hand av blinde munker i tibet for og bli bært til norge av en stakker i rullestol ?? du glemte at de må skaffe råvarene til delen de trenger på mars først.. ja nå sånt ja , eventuelt fra en annen dimensjon som kun kan kontaktes hvert 5 år og man må ofre en jomfru på over 60 får og opne portalen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 *sette på Carpark North - All Thing To All People fra starten* enden, worklog plz! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på nå... Visste ikke at du var, eller snarere skal bli gift. *Applaus* Oboy, da var jeg ferdig med kortet, det ble intet mindre enn schpaa. Printa det på sånn tøft kort med tilsvarende tøff konvolutt. Det hele ser gammeldags og klassisk ut, akuratt slik jeg ville. Og enda bedre. Til den nette sum av 10kr hvilke filmer er det ?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 enden, worklog plz! Skulle hatt en blog gående under planlegging og styr. Har lært mye av å planlegge et arrangement til ~110.000 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det virker da som du skal gifte deg på real... Joda, skal nok det. 10. september er den store dagen Dagen etter bursdagen min jo. Lykke til på den store dagen da, din megatøffel. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 din megatøffel. *kaste bløtkake etter* Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ah, nå har jeg kjøpt en god del digg til i kveld + at jeg har leid to filmer. Dette ser bra ut. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg liker ikke kort for hånd, gutter skriver så stygt. Det er ikke bare gutter som skriver stygt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Uff, vi har en skikkelig "dandy boy" her "Åh, hvordan skal jeg åpne en boks med franske snegler importert av pappa?" Hva? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 din megatøffel. *kaste bløtkake etter* Beklager da Jørgen. Du er ikke en megatøffel, bare en tøffel. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Beklager da Jørgen. Du er ikke en megatøffel, bare en tøffel. Tøffel og stolt av det! *Trene litt vekter* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 enden, worklog plz! Haha :!: Jeg skriver ikke pent, og dessuten synes jeg et kort gjort på PC er vel så fint og ikke minst personlig. Har brukt snaue 2 timer på det kortet. Det er mer enn jeg hadde gjort med et håndlaget. Jeg akn bruke PC, hvorfor skal jeg rote meg borti håndskriving da? Når det er sagt skal jeg skrive navnet på konvolutten med håndskrift. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har faktisk spist tre måltider i dag. Så lenge jeg spiser sunt, går det veldig bra. TO TIMER på et kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg