Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På søndag skal jeg i familieselskap. Skal hilse på en fjern slektning, og grunnen til at vi skal det er at hun har mye penger hun liker å dele. Vet ikke helt hva jeg synes om det jeg..

For noe snyltere dere er :!:

Jeg vet.. :hm:

enden: Hønefoss er et sted for pirater.

Lenke til kommentar
Det nærmeste jeg har kommet ferie denne sommeren er LAN. :ermm: Har ikke vært i utlandet, nesten ikke utenfor Hønefoss.

Heh, da er du to skritt nærmere ferie enn meg. Ikke har jeg vært på LAN engang, og Hønefoss høres eksotisk ut i min hverdag :)

Hønefoss og området her er noe av det minst eksotiske vi har her i landet :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hønefoss og området her er noe av det minst eksotiske vi har her i landet  :dontgetit:

Möglich, men jeg har ikke hatt en dag ferie en gang, så alt annet enn Oslo på en ukedag hørtes digg ut. Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på ...

Lenke til kommentar

Jeg har skills i å ødelegge gressklippere :ermm:

I fjor ødela jeg gressklipperen på Folkets Hus fullstendig (sommerjobb) Den datt helt fra værandre.. Bladene lå igjen på plenen.. I år ødela jeg den "nye" til Folkets Hus.. Den starter ikke mere.. Og pappa fikk sin helt nye gressklipper til noen tusen kroner i dag.. Nå starter ikke den heller mere :dontgetit:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på ...

Visste ikke at du var, eller snarere skal bli gift. *Applaus*

:fun:

Oboy, da var jeg ferdig med kortet, det ble intet mindre enn schpaa. Printa det på sånn tøft kort med tilsvarende tøff konvolutt. Det hele ser gammeldags og klassisk ut, akuratt slik jeg ville. Og enda bedre. Til den nette sum av 10kr :D

post-63-1123857796_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på ...

Oboy, da var jeg ferdig med kortet, det ble intet mindre enn schpaa. Printa det på sånn tøft kort med tilsvarende tøff konvolutt. Det hele ser gammeldags og klassisk ut, akuratt slik jeg ville. Og enda bedre. Til den nette sum av 10kr :D

Hvilke filmer ble det?

Lenke til kommentar

hvilke filmer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...