diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 På søndag skal jeg i familieselskap. Skal hilse på en fjern slektning, og grunnen til at vi skal det er at hun har mye penger hun liker å dele. Vet ikke helt hva jeg synes om det jeg.. For noe snyltere dere er :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det nærmeste jeg har kommet ferie denne sommeren er LAN. Har ikke vært i utlandet, nesten ikke utenfor Hønefoss. Heh, da er du to skritt nærmere ferie enn meg. Ikke har jeg vært på LAN engang, og Hønefoss høres eksotisk ut i min hverdag Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Anette_! Ble det no på deg i går da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 På søndag skal jeg i familieselskap. Skal hilse på en fjern slektning, og grunnen til at vi skal det er at hun har mye penger hun liker å dele. Vet ikke helt hva jeg synes om det jeg.. For noe snyltere dere er :!: Jeg vet.. enden: Hønefoss er et sted for pirater. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 På søndag skal jeg i familieselskap. Skal hilse på en fjern slektning, og grunnen til at vi skal det er at hun har mye penger hun liker å dele. Vet ikke helt hva jeg synes om det jeg.. For noe snyltere dere er :!: Jeg vet.. enden: Hønefoss er et sted for pirater. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det nærmeste jeg har kommet ferie denne sommeren er LAN. Har ikke vært i utlandet, nesten ikke utenfor Hønefoss. Heh, da er du to skritt nærmere ferie enn meg. Ikke har jeg vært på LAN engang, og Hønefoss høres eksotisk ut i min hverdag Hønefoss og området her er noe av det minst eksotiske vi har her i landet Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hønefoss og området her er noe av det minst eksotiske vi har her i landet Möglich, men jeg har ikke hatt en dag ferie en gang, så alt annet enn Oslo på en ukedag hørtes digg ut. Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på nå... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 For en dag, jeg fikk (da mener jeg gratis) didgitalkamera av gammelsjefen min Det var jo ikke noe topp kvalitet på det, men holder til å ta feriebilder med osv!! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg har skills i å ødelegge gressklippere I fjor ødela jeg gressklipperen på Folkets Hus fullstendig (sommerjobb) Den datt helt fra værandre.. Bladene lå igjen på plenen.. I år ødela jeg den "nye" til Folkets Hus.. Den starter ikke mere.. Og pappa fikk sin helt nye gressklipper til noen tusen kroner i dag.. Nå starter ikke den heller mere Endret 12. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 18, ikke 15... Præhæ! Nå har jeg malt i noen timer. Gikk greit egentlig, ikke så sur i dag. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på nå... Visste ikke at du var, eller snarere skal bli gift. *Applaus* Oboy, da var jeg ferdig med kortet, det ble intet mindre enn schpaa. Printa det på sånn tøft kort med tilsvarende tøff konvolutt. Det hele ser gammeldags og klassisk ut, akuratt slik jeg ville. Og enda bedre. Til den nette sum av 10kr Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vel, gift og gift fru blom. Fredrik og jeg har endelig bestemt oss for å gjøre partnerskapet offisielt <3 Stili' kort Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vel, gift og gift fru blom. Fredrik og jeg har endelig bestemt oss for å gjøre partnerskapet offisielt <3 Stili' kort Gleder meg til fylletur med deg, pusetatten min. <3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på nå... Visste ikke at du var, eller snarere skal bli gift. *Applaus* Oboy, da var jeg ferdig med kortet, det ble intet mindre enn schpaa. Printa det på sånn tøft kort med tilsvarende tøff konvolutt. Det hele ser gammeldags og klassisk ut, akuratt slik jeg ville. Og enda bedre. Til den nette sum av 10kr Hvilke filmer ble det? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om en måned er jeg riktignok på bryllupsreise, men null ferie hittil i år begynner å tære på nå... Visste ikke at du var, eller snarere skal bli gift. *Applaus* Oboy, da var jeg ferdig med kortet, det ble intet mindre enn schpaa. Printa det på sånn tøft kort med tilsvarende tøff konvolutt. Det hele ser gammeldags og klassisk ut, akuratt slik jeg ville. Og enda bedre. Til den nette sum av 10kr hvilke filmer? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 "Eternal sunshine of the spotless mind" og "Lost in translation". Steffy som hjalp meg med å velge Det virker da som du skal gifte deg på real... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Synes du burde klare å skrive et kort for hånd, men det er nå meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg liker ikke kort for hånd, gutter skriver så stygt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 gutter skriver så stygt. Its a curse :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg