robB Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Takk, og takk til alle som sier grattis. Endret 12. august 2005 av robB Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Gratulerer. Du minte meg på noe. I morgen har jeg 2-årsdag her! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Moro, da ble jeg medlem før deg robB! Uansett, gratulerer. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Lurer på hva TLC er for noe? Tender Love and Care Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Eller the leaky cauldron. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skjedde det noe morsomt i går kveld/natt? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tja.. Tror ikke det passer hvis man eksempelvis kjøper et gammelt råttent hus i statene og sier til naboen at alt går bra med litt TLC.. passer heller dårlig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skjedde det noe morsomt i går kveld/natt? Ja, jeg og Tonio hadde en morsom samtale om oralsex. Men det var dog på MSN. Etter det fikk jeg høre at jeg var skummel gjentatte ganger. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skjedde det noe morsomt i går kveld/natt? Ja, jeg og Tonio hadde en morsom samtale om oralsex. Men det var dog på MSN. Etter det fikk jeg høre at jeg var skummel gjentatte ganger. Hylo, du er skummel! (oralsex, stemmer dette tonio?) ^^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Etter det fikk jeg høre at jeg var skummel gjentatte ganger. Den har jeg også hørt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Venter på ferdig kryddra Opphøgde Pottetah! Denne tråden får jo 30 sider hver dag jo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Det stemmer ikke! Altså, det Hylo sa vi pratet om.. Endret 12. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Etter det fikk jeg høre at jeg var skummel gjentatte ganger. Den har jeg også hørt. Kan jeg få kose på deg? Jeg skjønner det virkelig ikke... Jeg skjønner deg ikke, Tonio, hvorfor er jeg skummel? Altså, spør Clvn, jeg er nok dum, dust, idiot, fæl og ignorant, men skummel? Det stemmer ikke! Altså, det Hylo sa vi pratet om.. *kosepå* Endret 12. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Etter det fikk jeg høre at jeg var skummel gjentatte ganger. Den har jeg også hørt. Kan jeg få kose på deg? Not really. Jeg skjønner det virkelig ikke... Jeg skjønner deg ikke, Tonio, hvorfor er jeg skummel? Altså, spør Clvn, jeg er nok dum, dust, idiot, fæl og ignorant, men skummel? Jeg hadde også store problemer med å forstå det.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jonas er ikke til å stole på! Og ja, når du skriver ting som dette: "Kan bare bli psykopat, jeg " da er du faktisk skummel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jonas er ikke til å stole på! moi? You keep on hurtin' my feelings.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Etter det fikk jeg høre at jeg var skummel gjentatte ganger. Den har jeg også hørt. Den har jeg aldri hørt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jonas er ikke til å stole på! Og ja, når du skriver ting som dette: "Kan bare bli psykopat, jeg " da er du faktisk skummel. Jonas er en godgutt. Da er jeg nok nødt til å eie litt, ja. Lars. sier: Altså Lars. sier: Syntes du selv det virker fristende å litterært sutte på en penis? Tonio sier: ææj Lars. sier ææj*? Tonio sier: Du er så skummel. Lars. sier Hvorfor? Tonio sier: Fordi du snakker og spør om sexuelle ting Lars. sier: Vi var inne på temaet Tonio sier: Skummelt uansett. Lars. sier: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jonas er ikke til å stole på! moi? You keep on hurtin' my feelings.. Sorry! ^__~ Hvor mange ganger har det kommet ut en MSN-logg der jeg er en av de som har skrevet i SO nå? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Etter det fikk jeg høre at jeg var skummel gjentatte ganger. Den har jeg også hørt. Den har jeg aldri hørt Ikke ifølge Tonio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg