Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Fredrikrb har rett, så absolutt rett. Jeg mener, det er GRENSER for hva man gidder å lese. Hvem bryr seg om innlegg som:

"Gleder meg til middag!".

"Fint vær ute!"

"HATER SKOLE!"

Osv. Ærlig talt, det er idiotisk. Noen brukere må sette seg ned og faktisk TENKE OVER hva de skriver. En checkliste på noen punkter kunne vært kjekk å ha:

1. Er posten min morsom/interessant/viktig/smart for mer enn ÉN person?

2. Har jeg egentlig noe å bidra med, eller skal jeg bare fortelle at jeg gleder meg til middag?

3. Kan jeg istedenfor å bare poste noe, heller svare konstruktivt/morsomt/interessant på NOEN ANDRES innlegg, og ikke bare tenke på meg selv?

4. Kan jeg begrense postene mine så det ikke blir overflødig mange poster fra samme person?

Ordtak: "Det finnes søppel, og det finnes unyttig søppel. La oss holde oss til førstnevnte".

Dette er etter min mening noen punkter som bør følges. Jeg sier ikke at jeg er perfekt, for all del, jeg kan faktisk lære noe selv at denne listen.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi prøve å bare ikke nevne regler og greier i det hele tatt, og la moderatorene ta seg av det? Jeg holder en knapp på at SO4 kan komme rett ut da :)

Nå har jeg tatt bilde av fronten på komfyren og prøvd meg fram i PS, kanskje jeg kan stille ut på fredrikrb sitt show i Ibsenhuset :wee:

Lenke til kommentar

hmm, må holde meg unna de store mote og utseende tråden, blir så provosert av noe jeg leser at jeg blir kvalm*brekke seg*

angående denne tråden!kan ikke folk bare tenke to ganger før de poster, så kanskje dette vil gli av seg selv!spam blir det jo av og til uansett, men vi får bare prøve å skjerpe oss...alle sammen!

*håpe det ikke er noe feil med posten min*ble faktisk litt usikker når alle var sån hissig på postene til folk!

Lenke til kommentar
jeg blir bare provosert av noens meninger, gidder ikke gå mer inn på det!er et fritt land, folk kan ha egne meninger.

*spy* :)

Kan jeg spørre hvilken meninger som er så ille i den tråden? Jeg synes den er veldig fin og det var bra JoachimR tok iniative til en sånn tråd.

Lenke til kommentar

Thea: Du får spare til å ta lappen da vettu ;) Hvis du allerede har bil.

Men det med bil ordna seg, fikk bruke mamma og pappa sin alikevel. Også fikk vi låne Opel Tigra cabriolet'en til naboen. Han skal få låne den fra torsdag til fredag og så da kan han kjøre meg til skolen i den :D Digg bil!!

Kom på nå at jeg ikke har trena på lenge, tror jeg skal dusje og legge meg istedet. Er så trøtt idag.

Og et lite gledesutbrudd til slutt: Fikk igjen tre heldagser idag, ble ganske fornøyd. I kjemi fikk jeg 4 på teorien og 5+ på forsøket mitt. I fysikk ble det samlet 4 og i bedøk 5-. Har jobba meg halvt ihjel med heldagser og ble utrolig skuffet over 3+ på nynorskstilen min.

Lenke til kommentar

Og et lite gledesutbrudd til slutt: Fikk igjen tre heldagser idag, ble ganske fornøyd. I kjemi fikk jeg 4 på teorien og 5+ på forsøket mitt. I fysikk ble det samlet 4 og i bedøk 5-. Har jobba meg halvt ihjel med heldagser og ble utrolig skuffet over 3+ på nynorskstilen min.

oj, bra resultater det da!deilig sikkert! :) flink du!

Lenke til kommentar
Yes! Der var begge "klubbene" nede..

Slipepr vi komentarer som "HOLD KJEFT BUNDY DIN FJORTISS" :D

Fra folk som er 14 selv. Og kaller meg for fjortiss.

De klubbene skafte bare trøbbel..

EDIT: Sjekk profil

Må innrømme i at tok litt av... men det var gøy så lenge det varte!

Håper medlemmene av begge klubbene kan leve sammen i fred framover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...