Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har tatt av 8 kg siden jeg ble syk :(

Synd for deg. Det er noe du må stresse for å få igjen. Alle timene i treningsstudio rett i dass.

Lenke til kommentar
Jeg har tatt av 8 kg siden jeg ble syk :(

Synd for deg. Det er noe du må stresse for å få igjen. Alle timene i treningsstudio rett i dass.

fått kommentarer at jeg ble smalere i trynet..nice det.. magen er litt mindre fatty og..

men gleder meg til å trene igjen :)

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
SnøHund : ca. 180cm, 140kg

min idealvekt er vel 100-110kg tror jeg, har en beinbygdning som er litt muskuløs

jeg føler meg ikke smellfeit lissom, at jeg ikke må ha hjelp til å gå trapper og slikt, men ned en størrelse på klær hadde vært ypperlig!

På en eller annen tv program fortalte de at de fleste overvektige hadde kraftig byggning og mye muskler....du kan jo tenke det at når man bærer 30-40kg ekstra ja da må kroppen og muskler jobber mer osv..

Anyways litt GTA;SA før eg legger meg.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
SnøHund : ca. 180cm, 140kg

min idealvekt er vel 100-110kg tror jeg, har en beinbygdning som er litt muskuløs

jeg føler meg ikke smellfeit lissom, at jeg ikke må ha hjelp til å gå trapper og slikt, men ned en størrelse på klær hadde vært ypperlig!

På en eller annen tv program fortalte de at de fleste overvektige hadde kraftig byggning og mye muskler....du kan jo tenke det at når man bærer 30-40kg ekstra ja da må kroppen og muskler jobber mer osv..

Anyways litt GTA;SA før eg legger meg.

stemmer det :) men takker for PM, skal følge det greiene der, skal kutte ut snacks, brus, pizza, gå turer, 6 måltider om dagen osv...

:)

Lenke til kommentar

*poste noe*

Nå skal jeg stikke på skola. Noen begynte faktisk for snart to uker siden, så slutt å whine om at stakkars dere begynner om 10 dager osv!

Dere var veldig flinke å ikke skrive altformye i natt, klarte å lese alt mens jeg våknet og spiste frokost.

Edit: AnAnAs, jeg har ikke blokket deg, derimot har du blokket meg! :mad: Jeg var bare ikke pålogget i natt.

*off to school*

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må også legge meg snart. Farmor og farfar popper innom senere og derfor må jeg huske å dekke til alle ølflaskene som står på gulvet. Shit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...