Ø.B. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Burde jeg lese igjennom de 5 siste sidene? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Burde jeg lese igjennom de 5 siste sidene? Bare skitprat om smårips eier ville høvla oss. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hetingsertifikat suger enda mer enn hetsesertifikat nesten. Bare sjalu du. Faen, gjennomskuet. Du kjenner meg for godt. Printscreen av rompa ril Anette! Ikke faen! Ketchez: Du gjør IKKE det.. Og nå snudde hu cam'et så det er sikkert jeg som synes. Her jeg sitter i sofaen på laptop'en. Nei, jeg gjør ikke det. Er dessverre ikke sånn... :/ Ser føttene dine, Anette! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vet at du ser føttene mine.. Tør ikke reise meg opp for jeg ser toppen av verst ut idag.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Ser føttene dine, Anette! Endret 11. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe internett terror på høyt plan her dere kan få et bilde av rompa mi å kose dere med om dere vil Show us! har ikke det på disk lengre men ligger langt bak i rpp Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe internett terror på høyt plan her dere kan få et bilde av rompa mi å kose dere med om dere vil Ellers takk, klarer oss nok fint. Forsåvidt tok hun på webcam nettopp utenat jeg spurte. Faen, det var jeg som skulle legge meg ja. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vet at du ser føttene mine.. Tør ikke reise meg opp for jeg ser toppen av verst ut idag.. Neida.. Dere var så søte i lag.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vet at du ser føttene mine.. Tør ikke reise meg opp for jeg ser toppen av verst ut idag.. Neida.. Dere var så søte i lag.. Ehe,nei. Måtte gå og gjemme meg med en gang jeg så meg på skjermen. Holder meg langt unna. Får ikke lagt meg før hu skrur av cam'et da. For rommet mitt er den døra i bakgrunnen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Vet at du ser føttene mine.. Tør ikke reise meg opp for jeg ser toppen av verst ut idag.. Neida.. Dere var så søte i lag.. Ehe,nei. Måtte gå og gjemme meg med en gang jeg så meg på skjermen. Holder meg langt unna. Får ikke lagt meg før hu skrur av cam'et da. For rommet mitt er den døra i bakgrunnen. ...der jeg nettop så Chris komme i bar-overkropp? EDIT: ..og der forsvant Anette inn til sin halvnakne Chris... Endret 11. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Oh, how interesting... Jaja noe annet som har skjedd i dag da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Du så riktig ja Ketchez Legger meg nå jeg, har vondt i nakken så skal få masasje Edit: Be søss om å komme og skru av sims på dataen min plis Endret 11. august 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Du så riktig ja Ketchez Legger meg nå jeg, har vondt i nakken så skal få masasje Pass på å være stille da så hun utenfor ikke hører noe. Natta! Endret 11. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du så riktig ja Ketchez Legger meg nå jeg, har vondt i nakken så skal få masasje Kos dere! Skal kose meg jeg og, nå! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du så riktig ja Ketchez Legger meg nå jeg, har vondt i nakken så skal få masasje God natt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) skolen begynner på mandag... doh.. men samtidig så gleder jeg meg litt og... (første året på høyskole ) foresten har kjøpt et 6800 LE kort til 995 hos netshop, er det en bra pris? natti.. Endret 11. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er jo også enkelte jenter her inne som liker at kåte, slaskete nerder blir kåte bare av å se bilder av dem. Patetisk sier nå jeg. tøffen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 skolen begynner på mandag... doh.. men samtidig så gleder jeg meg litt og... Onsdag her :!: *mobbe* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 skolen begynner på mandag... doh.. men samtidig så gleder jeg meg litt og... Onsdag her :!: *mobbe* *mandag neste uke* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 skolen begynner på mandag... doh.. men samtidig så gleder jeg meg litt og... Onsdag her :!: *mobbe* *mandag neste uke* Samme her. 10 dager igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg