Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eh, hvor små har egentlig folka du har rotet med vært? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 HAHAHAHHA http://www.skollersta.nu/www.skollersta.nu...unshine%201.wmv Nå er jeg tilbake fra ferie Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ketchez: Du må ikke være tyster videre til søss Da kan jeg personlig gå inn på dataen og blokkslette deg.. Dere jener er slemme. Men, jeg syns jeg bør få se cam nå! Det synes ikke jeg for jeg sitter i sofaen i bakgrunn... Nå er hu pissed for at jeg ga mailen til Herr Brun ,navnet hans var for kjedelig. Hu kjente visst mange med det navnet fra før Nå ble det full chickfight ehr og hu prøvde å kvele meg, crazy biatch.. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Sjekket leg sist lørdag. Det første var ikke hennes, det andre var.. vel, lovlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Weee, @kd ligger i sengen sin og sender melding til meg. Jeg er skremt. *hilse fra @kd* Nå skal jeg legge meg, god natt alle sammen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Nå er hu pissed for at jeg ga mailen til Herr Brun ,navnet hans var for kjedelig. Hu kjente visst mange med det navnet fra før Vedder på at hun ikke har møtt noen som heter Tomat-Ulf før. Du kan nevne at jeg har hetingsertifikat. HAHAHAHHA http://www.skollersta.nu/www.skollersta.nu...unshine%201.wmv Det gjorde vondt! :!: Endret 11. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 HAHAHAHHA http://www.skollersta.nu/www.skollersta.nu...unshine%201.wmv haha, that's cute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eh, hvor små har egentlig folka du har rotet med vært? Hehehe... Ikke så små Aldri gått mer enn 3 år ned, og den gangen var det en tabbe (fyren løy på seg 2 år) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Ketchez: Du må ikke være tyster videre til søss Da kan jeg personlig gå inn på dataen og blokkslette deg.. Dere jener er slemme. Men, jeg syns jeg bør få se cam nå! Det synes ikke jeg for jeg sitter i sofaen i bakgrunn... Nå er hu pissed for at jeg ga mailen til Herr Brun ,navnet hans var for kjedelig. Hu kjente visst mange med det navnet fra før Nå ble det full chickfight ehr og hu prøvde å kvele meg, crazy biatch.. Nå ser jeg Monica, Anette og Chris, tror jeg på cam... :hot: EDIT: jeg ser rompa til Anette! Endret 11. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå er hu pissed for at jeg ga mailen til Herr Brun ,navnet hans var for kjedelig. Hu kjente visst mange med det navnet fra før Vedder på at hun ikke har møtt noen som heter Tomat-Ulf før. Du kan nevne at jeg har hetingsertifikat. Hetingsertifikat suger enda mer enn hetsesertifikat nesten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hetingsertifikat suger enda mer enn hetsesertifikat nesten. Bare sjalu du. Endret 11. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ketchez: Du må ikke være tyster videre til søss Da kan jeg personlig gå inn på dataen og blokkslette deg.. Dere jener er slemme. Men, jeg syns jeg bør få se cam nå! Det synes ikke jeg for jeg sitter i sofaen i bakgrunn... Nå er hu pissed for at jeg ga mailen til Herr Brun ,navnet hans var for kjedelig. Hu kjente visst mange med det navnet fra før Nå ble det full chickfight ehr og hu prøvde å kvele meg, crazy biatch.. Nå ser jeg Monica, Anette og Chris, tror jeg på cam... :hot: EDIT: jeg ser rompa til Anette! Heldige deg da. /me vil også se rompa til anette Hun ville ikke ta på webcam til meg. Nå skal jeg seriøst gå å legge meg! Natta alle sammen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hetingsertifikat suger enda mer enn hetsesertifikat nesten. Bare sjalu du. Faen, gjennomskuet. Du kjenner meg for godt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Heldige deg da. /me vil også se rompa til anette Hun ville ikke ta på webcam til meg. EID! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Herr Brun: TAKE A HINT! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hetingsertifikat suger enda mer enn hetsesertifikat nesten. Bare sjalu du. Faen, gjennomskuet. Du kjenner meg for godt. Printscreen av rompa ril Anette! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Printscreen av rompa ril Anette! Tror ikke det du... Etter det jeg kan se så er det Anette og Chris så ligger i sofan i bakgrunnen.... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe internett terror på høyt plan her dere kan få et bilde av rompa mi å kose dere med om dere vil Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hetingsertifikat suger enda mer enn hetsesertifikat nesten. Bare sjalu du. Faen, gjennomskuet. Du kjenner meg for godt. Printscreen av rompa ril Anette! Ikke faen! Ketchez: Du gjør IKKE det.. Og nå snudde hu cam'et så det er sikkert jeg som synes. Her jeg sitter i sofaen på laptop'en. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe internett terror på høyt plan her dere kan få et bilde av rompa mi å kose dere med om dere vil Show us! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg