:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 *navn* sier:hvem er du? ketchez - Unlovable. sier: I'm ketchez ketchez - Unlovable. sier: En stygg, kåt gris.. Det sjekketrikset pleier jeg også å bruke! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare bra at jenter blir styggere og styggere. Mindre konkurranse. Guttene, derimot, blir heitere og heitere. Vel vil nok si kvalmere og kvalmere jeg... Spesiellt oslo ungdommen på uskolen/vgs er helt forferdelige kvalme drittunger... Så vi fra Asker slipper unna? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ketchez: Hun tar ikkke humoren din og lurer på hva slags fyr jeg har gitt msn'en hennes til Jeg sa jo det! *navn* sier:hvem er du? ketchez - Unlovable. sier: I'm ketchez ketchez - Unlovable. sier: En stygg, kåt gris.. Og dermed skremte du henne bort Hu: Anette kan jeg blokke han fyren nå eller? Det er sånne ting du ikke må si med en gang da vettu Er litt trøtt jeg, vil egentlig legge meg. Skal til tønsberg og shoppe imorra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 smårips_eier, hva er minimumsgrensen din? ^^ Mange faktorer som spiller inn; - Utseende på småripsen - Mengen alkohol - Om vedkommende har vært frekk nok og løyet på alderen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_: Whatever. Hun logget seg på MSN nå...ser hun har cam også! Hva er adressa da? PM gjerne Er det om å gjøre å ha mailen til flest mulig fremmede jenter for deg? Jeez. Jupp, er vel det Hva er problemet med å ha mange fremmede jenter på msn? Jeg kan ikke se det. Det er ikke noe mål i seg selv å ha flest mulig fremmede jenter, men jeg sier ikke nei takk til en til å snakke med. Snakker jeg lite med dem eller et eller annet, er det faktisk ikke værre enn å slette dem. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hehe vel, kresen i mine øyne er hvor man legger liste for hva man kan godta. ikke hva man definerer som pen Kanskje.... Men hva folk synes er pent er smak og behag og enkelte legger "pen"-listen ganske lavt... sant så sant, klokken 4 i køen på 7-eleven med konstant ballespreng etter en tur på byen, er listen betydelig lavere enn til dagelig.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Asker-ungdommen er bare potensielle junkies og lovbrytere. Og sånn er det. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hu: Anette kan jeg blokke han fyren nå eller? Damn! Mamma sier jo at ærlighet varer lengst.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Søss: "Lugg Anette litt for meg" Anette! Han er tilbakestående!!! Kan jeg si at jeg legger meg og så blokke han? Sorry jeg måtte bare skrive hva hu sa Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare bra at jenter blir styggere og styggere. Mindre konkurranse. Guttene, derimot, blir heitere og heitere. Vel vil nok si kvalmere og kvalmere jeg... Spesiellt oslo ungdommen på uskolen/vgs er helt forferdelige kvalme drittunger... Spørs hvor du leter. Om du går rundt i sentrum er det bare drittunger og cozebabes. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ketchez: Hun tar ikkke humoren din og lurer på hva slags fyr jeg har gitt msn'en hennes til Jeg sa jo det! *navn* sier:hvem er du? ketchez - Unlovable. sier: I'm ketchez ketchez - Unlovable. sier: En stygg, kåt gris.. hahaha der ble du sååå avslørt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Haha! Ketchez, hvorfor skrev du det 'a? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Asker-ungdommen er bare potensielle junkies og lovbrytere. Og sånn er det. javel? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dakkars Ketchez. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Søss: "Lugg Anette litt for meg" Anette! Han er tilbakestående!!! Kan jeg si at jeg legger meg og så blokke han? Sorry jeg måtte bare skrive hva hu sa Dette begynner faktisk og bli en meget, meget interessant samtale! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 smårips_eier, hva er minimumsgrensen din? ^^ Mange faktorer som spiller inn; - Utseende på småripsen - Mengen alkohol - Om vedkommende har vært frekk nok og løyet på alderen Er du gutt med forkjærlighet for yngre jenter. Eller Jente som liker yngre gutter? eller bommer jeg totalt? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 sant så sant, klokken 4 i køen på 7-eleven med konstant ballespreng etter en tur på byen, er listen betydelig lavere enn til dagelig.. Eller taxikø. En kompis got lucky twice in a week gjennom iherdig køsjekking. Hvor god fangsten var lar vi ligge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Asker-ungdommen er bare potensielle junkies og lovbrytere. Og sånn er det. javel? Visste du ikke det?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Asker-ungdommen er bare potensielle junkies og lovbrytere. Og sånn er det. javel? Visste du ikke det?! har ikke fått det med meg nei.. i alle fall ikke mye... Endret 11. august 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er du gutt med forkjærlighet for yngre jenter. Eller Jente som liker yngre gutter? eller bommer jeg totalt? Ekke mange gutter som heter Kristin.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg