Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt.

Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. ;)

Jo er ikke problem å se en pen jente, men tør påstå det er lettere se ei mindre pen.. stå på oslo s og se, sier ikke at det er få pene, men det er flere mindre pene.. Og hvis dere vet om et sted prosentandelen pene damer er langt over 50% sett med normale ikke desperate øyne vil jeg gjerne vite hvor det er...

Men uff ikke pent å si noen er stygge...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt.

Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. ;)

Jo er ikke problem å se en pen jente, men tør påstå det er lettere se ei mindre pen.. stå på oslo s og se, sier ikke at det er få pene, men det er flere mindre pene.. Og hvis dere vet om et sted prosentandelen pene damer er langt over 50% sett med normale ikke desperate øyne vil jeg gjerne vite hvor det er...

Spørs da helt hvor kresen man er ;)

Lenke til kommentar
Og hvis dere vet om et sted prosentandelen pene damer er langt over 50% sett med normale ikke desperate øyne vil jeg gjerne vite hvor det er...

Oh, I know, men slike opplysninger deles ikke ut til hvermannsen. Dessuten blir man vel stemplet som fordomsfull om en begynner å lufte slike tanker for høyt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
fyf! Jeg kjeder meg no enormt!

Second that!

Er ikke smårips forbudenfrukt?

neida ;) bare yngre... Men når man er 20 har man litt å gå på :p

Lenke til kommentar

Spørs da helt hvor kresen man er ;)

hehe vel, kresen i mine øyne er hvor man legger liste for hva man kan godta. ikke hva man definerer som pen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
hehe vel, kresen i mine øyne er hvor man legger liste for hva man kan godta. ikke hva man definerer som pen

Kanskje.... Men hva folk synes er pent er smak og behag og enkelte legger "pen"-listen ganske lavt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...