applemania Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare bra at jenter blir styggere og styggere. Mindre konkurranse. Guttene, derimot, blir heitere og heitere. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. Jo er ikke problem å se en pen jente, men tør påstå det er lettere se ei mindre pen.. stå på oslo s og se, sier ikke at det er få pene, men det er flere mindre pene.. Og hvis dere vet om et sted prosentandelen pene damer er langt over 50% sett med normale ikke desperate øyne vil jeg gjerne vite hvor det er... Men uff ikke pent å si noen er stygge... Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kjeder meg noe jævelig jeg også... alle vennene mine har dratt til tr.heim får å gå skole... og skola mi begynner ikke før den 28 :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare bra at jenter blir styggere og styggere. Mindre konkurranse. Guttene, derimot, blir heitere og heitere. takk!! eller ikke... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kjeder meg noe jævelig jeg også... alle vennene mine har dratt til tr.heim får å gå skole... og skola mi begynner ikke før den 28 :/ Vi kan bytte liv? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ketchez: Hun tar ikkke humoren din og lurer på hva slags fyr jeg har gitt msn'en hennes til Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 FAEN!!! Har mistet et excel-dokument... Kan ikke finne det... Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 kjeder meg noe jævelig jeg også... alle vennene mine har dratt til tr.heim får å gå skole... og skola mi begynner ikke før den 28 :/ Vi kan bytte liv? ok, jeg sender mitt over mail Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. Jo er ikke problem å se en pen jente, men tør påstå det er lettere se ei mindre pen.. stå på oslo s og se, sier ikke at det er få pene, men det er flere mindre pene.. Og hvis dere vet om et sted prosentandelen pene damer er langt over 50% sett med normale ikke desperate øyne vil jeg gjerne vite hvor det er... Men uff ikke pent å si noen er stygge... Spørs da helt hvor kresen man er Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 fyf! Jeg kjeder meg no enormt! Second that! Er ikke smårips forbudenfrukt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare bra at jenter blir styggere og styggere. Mindre konkurranse. Guttene, derimot, blir heitere og heitere. Det betyr at vi heite gutter får oss stygge jenter. Det er ikke fair! Flytter til Sverige jeg.... Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Og hvis dere vet om et sted prosentandelen pene damer er langt over 50% sett med normale ikke desperate øyne vil jeg gjerne vite hvor det er... Oh, I know, men slike opplysninger deles ikke ut til hvermannsen. Dessuten blir man vel stemplet som fordomsfull om en begynner å lufte slike tanker for høyt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 FAEN!!! Har mistet et excel-dokument... Kan ikke finne det... Kikket under pulten? HEAHEA! Søk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 fyf! Jeg kjeder meg no enormt! Second that! Er ikke smårips forbudenfrukt? neida bare yngre... Men når man er 20 har man litt å gå på Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 FAEN!!! Har mistet et excel-dokument... Kan ikke finne det... Greit, skal slutte å whine... Lå direkte på stasjon E... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. Jo er ikke problem å se en pen jente, men tør påstå det er lettere se ei mindre pen.. stå på oslo s og se, sier ikke at det er få pene, men det er flere mindre pene.. Og hvis dere vet om et sted prosentandelen pene damer er langt over 50% sett med normale ikke desperate øyne vil jeg gjerne vite hvor det er... Men uff ikke pent å si noen er stygge... Spørs da helt hvor kresen man er hehe vel, kresen i mine øyne er hvor man legger liste for hva man kan godta. ikke hva man definerer som pen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ketchez: Hun tar ikkke humoren din og lurer på hva slags fyr jeg har gitt msn'en hennes til Jeg sa jo det! *navn* sier:hvem er du? ketchez - Unlovable. sier: I'm ketchez ketchez - Unlovable. sier: En stygg, kåt gris.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hehe vel, kresen i mine øyne er hvor man legger liste for hva man kan godta. ikke hva man definerer som pen Kanskje.... Men hva folk synes er pent er smak og behag og enkelte legger "pen"-listen ganske lavt... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare bra at jenter blir styggere og styggere. Mindre konkurranse. Guttene, derimot, blir heitere og heitere. Vel vil nok si kvalmere og kvalmere jeg... Spesiellt oslo ungdommen på uskolen/vgs er helt forferdelige kvalme drittunger... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 smårips_eier, hva er minimumsgrensen din? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg