Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt.

Er ikke det bra?

spiller faktisk ingen rolle for meg hvordan noen på et forum ser ut tro det eller ei!!

Men er litt rart bare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig blir jeg dypt fornermet da jeg blir spurt om leg

Skal jeg handle røyk, så blir jeg egentlig fornærmet hvis noen spør meg om leg. Men hvis jeg skal handle på polet så gjør det ingenting. Det som irriterer meg er at kameratene mine som ikke engang har skjegg aldri blir spurt, mens jeg som har bukkeskjegg og kottiser blir spurt ganske ofte.

Lenke til kommentar
Jøje meg, vært ansatt i et selskap der pappa eier noen prosenter siden januar. Aldri gjort en dritt, bare fått penger utbetalt. Men jammen kom det ikke en mail med noen greier jeg må gjørem helst klare til i morgen klokken åtte... Men har vel melket dem såpass for penger at det bare er å sette i gang...

Dvs, du må gjøre hva?

Skrive noen sånne greier og legge det inn i DocuLive. Tar neppe over en time, og siden jeg er lønnet for tre timer/mnd... Så tror jeg det går bra...

Lenke til kommentar
I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt.

De som faktisk tør å vise seg fram for alle de sprengkåte nerdene her er vel de som ikke har noe å skamme seg over (med enkelte unntak), tenker jeg. :shrug:

hehe sannt så sannt.. men det finnes mer anntennelige kilder lett tilgjengelig

Lenke til kommentar

Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. ;)

Lenke til kommentar
Skal jeg handle røyk, så blir jeg egentlig fornærmet hvis noen spør meg om leg. Men hvis jeg skal handle på polet så gjør det ingenting. Det som irriterer meg er at kameratene mine som ikke engang har skjegg aldri blir spurt, mens jeg som har bukkeskjegg og kottiser blir spurt ganske ofte.

Merksnodig, jeg har ikke blitt spurt om legg siden jeg anla skjegg/kottiser, og det er sikkert et år siden.

Lenke til kommentar

Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. ;)

Sant. Der jeg vanker er det pene jenter. Hvor bor du Bogan?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...