Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Er ikke det bra? spiller faktisk ingen rolle for meg hvordan noen på et forum ser ut tro det eller ei!! Men er litt rart bare Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Anette_ kom deg på MSN! Løsskjegg FTW! Sorry, orker ikke msn nå.. Tar det en annen dag Du er kjedelig. Tonio: Jo det er bra, men ironisk. Haltan har forsåvidt et poeng der. Endret 11. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_ kom deg på MSN! Løsskjegg FTW! Sorry, orker ikke msn nå.. Tar det en annen dag Jeg vil bare ha ett bilde av søstra di! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_ kom deg på MSN! Løsskjegg FTW! Sorry, orker ikke msn nå.. Tar det en annen dag Jeg vil bare ha ett bilde av søstra di! Kåtsekk. Klarer du deg ikke med bilder av andre jenter? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg vil bare ha ett bilde av søstra di! Hvis det er så bra vil jeg også ha et! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_: Whatever. Hun logget seg på MSN nå...ser hun har cam også! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_: Whatever. Hun logget seg på MSN nå...ser hun har cam også! Hva er adressa da? PM gjerne Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Personlig blir jeg dypt fornermet da jeg blir spurt om leg Skal jeg handle røyk, så blir jeg egentlig fornærmet hvis noen spør meg om leg. Men hvis jeg skal handle på polet så gjør det ingenting. Det som irriterer meg er at kameratene mine som ikke engang har skjegg aldri blir spurt, mens jeg som har bukkeskjegg og kottiser blir spurt ganske ofte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jøje meg, vært ansatt i et selskap der pappa eier noen prosenter siden januar. Aldri gjort en dritt, bare fått penger utbetalt. Men jammen kom det ikke en mail med noen greier jeg må gjørem helst klare til i morgen klokken åtte... Men har vel melket dem såpass for penger at det bare er å sette i gang... Dvs, du må gjøre hva? Skrive noen sånne greier og legge det inn i DocuLive. Tar neppe over en time, og siden jeg er lønnet for tre timer/mnd... Så tror jeg det går bra... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er jo også enkelte jenter her inne som liker at kåte, slaskete nerder blir kåte bare av å se bilder av dem. Patetisk sier nå jeg. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. De som faktisk tør å vise seg fram for alle de sprengkåte nerdene her er vel de som ikke har noe å skamme seg over (med enkelte unntak), tenker jeg. hehe sannt så sannt.. men det finnes mer anntennelige kilder lett tilgjengelig Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skal jeg handle røyk, så blir jeg egentlig fornærmet hvis noen spør meg om leg. Men hvis jeg skal handle på polet så gjør det ingenting. Det som irriterer meg er at kameratene mine som ikke engang har skjegg aldri blir spurt, mens jeg som har bukkeskjegg og kottiser blir spurt ganske ofte. Merksnodig, jeg har ikke blitt spurt om legg siden jeg anla skjegg/kottiser, og det er sikkert et år siden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Ikke enig. Mange pene jenter rundt omkring. Du ser vel ikke etter på de riktige stedene. Sant. Der jeg vanker er det pene jenter. Hvor bor du Bogan? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er jo også enkelte jenter her inne som liker at kåte, slaskete nerder blir kåte bare av å se bilder av dem. Patetisk sier nå jeg. Haha patetisk? Selv hadde jeg stortrives med tanken at jenter så på bilder av meg å ble kåte Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 har heller aldri blitt spurt om legg.. var egentlig litt irriterende der og da når jeg ble 18. når jeg endelig hadde blitt gammel nok så..... ja dere sjønner resten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 fyf! Jeg kjeder meg no enormt! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 fyf! Jeg kjeder meg no enormt! "Javel." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 fyf! Jeg kjeder meg no enormt! Second that! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_: Whatever. Hun logget seg på MSN nå...ser hun har cam også! Hva er adressa da? PM gjerne Er det om å gjøre å ha mailen til flest mulig fremmede jenter for deg? Jeez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg