:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tomat-Ulf og Winged Monkey, siden dere bruker ordet "join" når dere skriver på norsk vil jeg gjerne be dere ta fyr kthxplz. Siden du bruker kthxplz vil jeg be om at du også tar fyr. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 SKjeggbildet ditt skremte henne 14 år og så mye skjegg:s liten hormonrytter vi har med å gjøre her Evt løsskjegg? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Blir sjelden spurt om leg, faktisk har jeg sjelden med leg på byen, men slipper alltid inn. Dog, hadde vært så gøy hvis de hadde sjekket det neste lørdag. Endret 11. august 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 SKjeggbildet ditt skremte henne 14 år og så mye skjegg:s liten hormonrytter vi har med å gjøre her Evt løsskjegg? evt det ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 SKjeggbildet ditt skremte henne 14 år og så mye skjegg:s liten hormonrytter vi har med å gjøre her Evt løsskjegg? Evt. du er maks treg? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg passer alltid på å virke mest mulig nervøs, fumle med pengene, se i bakken osv. Blir ofte spurt om leg og det har _ingen_ sammenheng med at jeg ser ut som en liten drittunge. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_ kom deg på MSN! Løsskjegg FTW! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Personlig blir jeg dypt fornermet da jeg blir spurt om leg Med mindre du har barbert stumpen din siden du postet bilder av den her på forumet burde det vel holde å dra ned buksa. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Skulle akkurat til å si det, men det veier opp for det når du en sjelden gang kan trykke bankkortet opp i trynet på de. Folk begynner å spørre meg etter leg på polet nå, etter at jeg fikk skjegg. De tror jeg sikkert er slik wannabe 19åring spart opp masse skjegg type 23 år du? Gammel stut du da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ble nesten for første gang spurt om leg i går Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Skulle akkurat til å si det, men det veier opp for det når du en sjelden gang kan trykke bankkortet opp i trynet på de. Folk begynner å spørre meg etter leg på polet nå, etter at jeg fikk skjegg. De tror jeg sikkert er slik wannabe 19åring spart opp masse skjegg type Du er da 13 er du ikke? Edit: var til øb, ikke ketchez Endret 11. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fortvil ikke ketches snart kan nok løskjegget kastet etter testosteron nivået sett herfra I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ble nesten for første gang spurt om leg i går Oh noes! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jøje meg, vært ansatt i et selskap der pappa eier noen prosenter siden januar. Aldri gjort en dritt, bare fått penger utbetalt. Men jammen kom det ikke en mail med noen greier jeg må gjørem helst klare til i morgen klokken åtte... Men har vel melket dem såpass for penger at det bare er å sette i gang... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fortvil ikke ketches snart kan nok løskjegget kastet etter testosteron nivået sett herfra I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fortvil ikke ketches snart kan nok løskjegget kastet etter testosteron nivået sett herfra Hehe, har ingen planer om skjegg, dessverre... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jøje meg, vært ansatt i et selskap der pappa eier noen prosenter siden januar. Aldri gjort en dritt, bare fått penger utbetalt. Men jammen kom det ikke en mail med noen greier jeg må gjørem helst klare til i morgen klokken åtte... Men har vel melket dem såpass for penger at det bare er å sette i gang... Dvs, du må gjøre hva? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. Er ikke det bra? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_ kom deg på MSN! Løsskjegg FTW! Sorry, orker ikke msn nå.. Tar det en annen dag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 I det dagelige samfunn er prosenten pene jenter lav alltfor lav. Det jeg ikke skjønner og får til å stemme er at på forumet her av alle steder er det helt motsatt. De som faktisk tør å vise seg fram for alle de sprengkåte nerdene her er vel de som ikke har noe å skamme seg over (med enkelte unntak), tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg