Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dessverre skjer det ikke så mye i livet mitt for tiden, ikke annet enn at jeg har bursdag om syv dager. Endelig ut på byen lovlig. Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå skal det kanskje nevnes at hun faktisk heter Tone, dersom det er Tonio dere snakker om. Nei, vi snakker jo om deg! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå skal det kanskje nevnes at hun faktisk heter Tone, dersom det er Tonio dere snakker om. Nei, vi snakker jo om deg! Jaok. Da tar dere helt feil, for jeg heter Andreas. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_: Be søstra de komme seg på MSN! SKjeggbildet ditt skremte henne Neida, hun spiller sims på dataen min så da kan hun ikke være på msn siden wlan-tingen min er impotent og ikke klarer å koble til nettverket vårt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tonje. Ahh, hvorfor sier ikke det med en gang? Blir som å kalle Fredrik for Jonas liksom. Folk prøver å gjøre det vanskelig for oss. Den konspirasjonen jeg snakket om. Jeg la meg i stad, og jaggu sovnet jeg! Så, nå blir jeg ikke trøtt med det første. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dessverre skjer det ikke så mye i livet mitt for tiden, ikke annet enn at jeg har bursdag om syv dager. Endelig ut på byen lovlig. Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted enig der :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Skulle akkurat til å si det, men det veier opp for det når du en sjelden gang kan trykke bankkortet opp i trynet på de. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Skulle akkurat til å si det, men det veier opp for det når du en sjelden gang kan trykke bankkortet opp i trynet på de. Det slår ikke da jeg var på Kiwi på Tjøme og hadde med meg lillesøss, kjøpte MASSE godis og fire forskjellige rusbrus, var ustelt og jævelig osv.. Hu så skikkelig stygt på oss og spurte om noen av oss hadde leg. Måtte jo bare dra frem lappen og du skulle sett trynet på henne :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_: Be søstra de komme seg på MSN! SKjeggbildet ditt skremte henne Neida, hun spiller sims på dataen min så da kan hun ikke være på msn siden wlan-tingen min er impotent og ikke klarer å koble til nettverket vårt.. Burde visst det! SIMS, hmm...si at jeg savner henne, da Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dessverre skjer det ikke så mye i livet mitt for tiden, ikke annet enn at jeg har bursdag om syv dager. Endelig ut på byen lovlig. Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Personlig blir jeg dypt fornermet da jeg blir spurt om leg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jaja nå skal eg mekke meg mat og kose meg med filmen "Bombon el perro" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Skulle akkurat til å si det, men det veier opp for det når du en sjelden gang kan trykke bankkortet opp i trynet på de. Det slår ikke da jeg var på Kiwi på Tjøme og hadde med meg lillesøss, kjøpte MASSE godis og fire forskjellige rusbrus, var ustelt og jævelig osv.. Hu så skikkelig stygt på oss og spurte om noen av oss hadde leg. Måtte jo bare dra frem lappen og du skulle sett trynet på henne :!: Hahahahaha!!! :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Anette_: Be søstra de komme seg på MSN! SKjeggbildet ditt skremte henne Neida, hun spiller sims på dataen min så da kan hun ikke være på msn siden wlan-tingen min er impotent og ikke klarer å koble til nettverket vårt.. Burde visst det! SIMS, hmm...si at jeg savner henne, da *Host* Barnerov *hark* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tomat-Ulf og Winged Monkey, siden dere bruker ordet "join" når dere skriver på norsk vil jeg gjerne be dere ta fyr kthxplz. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 SKjeggbildet ditt skremte henne 14 år og så mye skjegg:s liten hormonrytter vi har med å gjøre her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Joachim, ketchez og søsteren til Anette er like gamle, da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Joachim, ketchez og søsteren til Anette er like gamle, da. Okey da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 SKjeggbildet ditt skremte henne 14 år og så mye skjegg:s liten hormonrytter vi har med å gjøre her Eventuelt løsskjegg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Skulle akkurat til å si det, men det veier opp for det når du en sjelden gang kan trykke bankkortet opp i trynet på de. Folk begynner å spørre meg etter leg på polet nå, etter at jeg fikk skjegg. De tror jeg sikkert er slik wannabe 19åring spart opp masse skjegg type Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dessverre skjer det ikke så mye i livet mitt for tiden, ikke annet enn at jeg har bursdag om syv dager. Endelig ut på byen lovlig. Det ER så skuffende når man har lov også spør INGEN om leg noe sted Syns det er greit at de spør om leg jeg hadde vært mye kjipere å IKKE bli spurt... Har enhver intensjon om å måtte vise leg på polet frem til fylte 30... minst! Var bare kjipt da jeg ikke var 18 og i tillegg så ut som en drittunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg