Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hm, hele to jenter jeg ikke har sett før i SO4 på under ett døgn. (smårips_eier og thea_eline) Det er rart. thea_eline, det er jo forresten en blanding av to eksisterende brukere. Og som sagt kunne smårips_eier vært SteffyBoy.

 

---

Jorun vant. Greit det. Men de som sier Tone er tonedøv, det er tåpelig sagt om det er ut fra dagens episode... I dag var det jo ingen forskjell i det hele tatt. Begge bommet på tonene til tider. Så jeg lurer på om det ikke er den som sa det som er det ;)

 

---

Nå kjeder jeg meg litt. Skal løpe 13 km orientering i morgen, så bør kanskje legge meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette forumet er et "felles" forum for Hardware.no, Amobil.no, Akamera.no og noen fler jeg ikke husker navnet på :)

Hele listen: Hardware.no, Programmer.no, Akam.no, Amobil.no, Amotor.no, Prisguide.no, Gamer.no, HWB.no, Overklokking.no, Tull.no og Begin.no. :)

Lenke til kommentar
Det er rart. thea_eline, det er jo forresten en blanding av to eksisterende brukere.

Så det er ikke bare jeg som har tenkt på det, nei..

 

Ahh, broren min lagde muffins i stad.. Det var litt godt..Mangler bare Skummet Melk nå, så hadde det vært diggbart :D

Lenke til kommentar

@ B|Real: Har du lest PMen jeg sendte deg for en stund siden?

 

*Mobber Tonio på msn :D * :p

 

Er flau over alt jeg ikke vet om ting inni datamaskiner, hva jeg har osv.

Sammen med Kennethdammyr fant vi ut at jeg ikke hadde firewire :w00t: !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...