svamp Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hm, hele to jenter jeg ikke har sett før i SO4 på under ett døgn. (smårips_eier og thea_eline) Det er rart. thea_eline, det er jo forresten en blanding av to eksisterende brukere. Og som sagt kunne smårips_eier vært SteffyBoy. --- Jorun vant. Greit det. Men de som sier Tone er tonedøv, det er tåpelig sagt om det er ut fra dagens episode... I dag var det jo ingen forskjell i det hele tatt. Begge bommet på tonene til tider. Så jeg lurer på om det ikke er den som sa det som er det --- Nå kjeder jeg meg litt. Skal løpe 13 km orientering i morgen, så bør kanskje legge meg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 EDIT: B|Real, hvorfor ble Ati-radion tvangsendt på ferie?(Gjerne send PM) Så dumt. Bleh, er sliten idag. Har jobba, har hatt eksamen og har vært hos dama. Slitsomt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Thea, du er en skam for navnet vårt. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor er forumet nede nesten hver uke? Lenke til kommentar
thea_eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Thea, du er en skam for navnet vårt. hva? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Dette forumet er et "felles" forum for Hardware.no, Amobil.no, Akamera.no og noen fler jeg ikke husker navnet på Hele listen: Hardware.no, Programmer.no, Akam.no, Amobil.no, Amotor.no, Prisguide.no, Gamer.no, HWB.no, Overklokking.no, Tull.no og Begin.no. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor er forumet nede nesten hver uke? Diverse problemer. Forrige gang var det en disk som gav opp livet sitt. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er rart. thea_eline, det er jo forresten en blanding av to eksisterende brukere. Så det er ikke bare jeg som har tenkt på det, nei.. Ahh, broren min lagde muffins i stad.. Det var litt godt..Mangler bare Skummet Melk nå, så hadde det vært diggbart Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hvorfor er forumet nede nesten hver uke? Diverse problemer. Forrige gang var det en disk som gav opp livet sitt. Skal ikke sånne ting holde lenge? Endret 20. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor er forumet nede nesten hver uke? Diverse problemer. Forrige gang var det en disk som gav opp livet sitt. Skal ikke sånne ting holde lenge? Hvem sier at den ikke gjorde det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Mangler bare Skummet Melk nå, så hadde det vært diggbart Nå fikk du meg til å tenke på Doppler av Erlend Loe. Genial bok... Får lese litt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 @ B|Real: Har du lest PMen jeg sendte deg for en stund siden? *Mobber Tonio på msn * Er flau over alt jeg ikke vet om ting inni datamaskiner, hva jeg har osv. Sammen med Kennethdammyr fant vi ut at jeg ikke hadde firewire ! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Blir flere og flere jenter her jo. Mobber du meg? Jeg ser det ingen steder! Det eneste er at du "ikke er i noe av de husa," Men det er det sikkert ingen som bryr seg om. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 *trøste TSP for sine manglende kunnskaper* Bare spør meg, jeg er som et leksikon! Øh, vel. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmm, jeg som tenkte å adde noen forumfolk på MSN, så kommer det "vi kan ikke oppdatere adresselisten din nå". OMG! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 *trøste TSP for sine manglende kunnskaper*Bare spør meg, jeg er som et leksikon! Øh, vel. Jeg vil ha firewire nå! Inni dataen med en gang som et trylleslag! Jeg som trodde det var enkelt å kjøpe videokamera . Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Årets navn på en tråd? Genialt. Stikker og spiller CS:S på BF #11, #01 eller #02. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg