DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 "Aint no sunshine when she's gone....." Hvem synger den? Trenger svar asap! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Også håper jeg du skriver noe spennende om livet ditt i so nå Hahaha. Ikke frekt ment, men det hørtes bare rett og slett trist ut. *koskos* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg fikk warning for å poste et bilde. som var et bilde av et csmap før, men som var noe _VELDIG_ ekkelt. :S Ja det var veldig ekkelt... Det var jeg som rapporterte deg da, trodde du hadde lagt ut det bildet med vilje... Var et csmap når jeg posta det Men men. Jeg mente ihvertfall ikke å poste noe så ekkelt. Om de fjerner warning eller ikke bryr jeg meg ikkeno om *dø på seg* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Også håper jeg du skriver noe spennende om livet ditt i so nå Hahaha. Ikke frekt ment, men det hørtes bare rett og slett trist ut. *koskos* Ja, jeg veit Sad but true.. Thea har et minst ti ganger mer spennende liv enn meg og pleier alltid å komme med noen bra skildringer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ekstremt og usedvanlig stille her! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ekstremt og usedvanlig stille her! Har ikkke posta så mye i dag. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kommer seg vel etter litt.. Må bare vente til at folk våkner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Minn meg på at jeg ikke skal være med på store familemiddager.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hahaha! De må våkne faktisk Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ekstremt og usedvanlig stille her! Har ikkke posta så mye i dag. Nei, med kun 91innlegg i dag har du vært meget rolig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hahaha! De må våkne faktisk Det var morsomt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Sad but true.. Thea har et minst ti ganger mer spennende liv enn meg og pleier alltid å komme med noen bra skildringer Ahh, det blir bare bedre og bedre. ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 "Aint no sunshine when she's gone....." Hvem synger den? Trenger svar asap! Er en sticky i musikkforumet som kan hjelpe deg. Dessuten kan vel google gjøre det samme. Al green har en versjon, ikke vet jeg om det er originalen, men det var første treff hos google *synge* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ekstremt og usedvanlig stille her! Har ikkke posta så mye i dag. Nei, med kun 91innlegg i dag har du vært meget rolig. Posta i natt da. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Så denne tråden for første gang i dag.. Så det er DETTE som er forklaringen på at så mange forummedlemmer har ca. 1302942 poster på bok! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Så denne tråden for første gang i dag.. Så det er DETTE som er forklaringen på at så mange forummedlemmer har ca. 1302942 poster på bok! Nuja. Postcount er ikke aktivert i off-topic, så det kommer ikke på telleren under nick. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 "Aint no sunshine when she's gone....." Hvem synger den? Trenger svar asap! Er en sticky i musikkforumet som kan hjelpe deg. Dessuten kan vel google gjøre det samme. Al green har en versjon, ikke vet jeg om det er originalen, men det var første treff hos google *synge* jamen jeg fikk ikke no svar der før jeg posta det her... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 "Aint no sunshine when she's gone....." Hvem synger den? Trenger svar asap! Er en sticky i musikkforumet som kan hjelpe deg. Dessuten kan vel google gjøre det samme. Al green har en versjon, ikke vet jeg om det er originalen, men det var første treff hos google *synge* jamen jeg fikk ikke no svar der før jeg posta det her... Hehe. Er kanskje flere som leser so4 enn "hvilken sang"-tråden i musikkforumet... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Posta i natt da. Gjorde du? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Posta i natt da. Gjorde du? Husker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg