LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Pepsi max er godt. Det minner meg om Tonio. Det vil jeg og at min fremtidige kone skal si. Ja, når vi når har blitt smidd i hymnens lenker så vil først og fremst si at Lars får meg til å tenke på... Pepsi Max Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja jeg drekker også Pepsi Max ganske mye. Inneholder "aspartam" eller noe, som gjør deg dummere og dreper hjerneceller visstnok. Har fått høre det av muttern et par ganger når jeg setter ei flaske på hue og lar den strømme fritt ned i systemet mitt. Men Cola er også digg, syns bare det er fett og veksle litt mellom smakene en gang i blandt. Nå må jeg bæsje faktisk ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg drikker faktisk en del Pepsi, siden pappa liker det best, og det går an, men jeg klarer ikke lettbrus som Pepsi Max og Cola Light. Æsj. Sier faktisk heller Cola Light enn Pappsi. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som vet når man lærer vektorregning på vgs? Spørs når på dagen du har mattetimer, det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 dessuten har de MYE pepsi max i kjelleren Jeg drikker opp den siste flasken nå.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja jeg drekker også Pepsi Max ganske mye. Inneholder "aspartam" eller noe, som gjør deg dummere og dreper hjerneceller visstnok. He he.. Min überdumme stemor drikker det hele tiden.. Så pass deg du. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Pepsi max er godt. Det minner meg om Tonio. Det vil jeg og at min fremtidige kone skal si. Ja, når vi når har blitt smidd i hymnens lenker så vil først og fremst si at Lars får meg til å tenke på... Pepsi Max Det er jo da ikke snakk om at Tone minner meg om pepsi max, men at pepsi max minner meg om henne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Noen som vet når man lærer vektorregning på vgs? Spørs når på dagen du har mattetimer, det. Doh... Hvilket år? Endret 11. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som vet når man lærer vektorregning på vgs? 2MX, altså normalt sett på VK1. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Noen som vet når man lærer vektorregning på vgs? 2MX, altså normalt sett på VK1. Hva er vektorregning? Edit: Normalt sett er vell hvis du mener det er normalt å gå allmenn alle 3 årene? Endret 11. august 2005 av gsn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er jo da ikke snakk om at Tone minner meg om pepsi max, men at pepsi max minner meg om henne. Ting går begge veier... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 dessuten har de MYE pepsi max i kjelleren Jeg drikker opp den siste flasken nå.. OMFG! Dere er syke! nå må jeg bæsje faktisk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som vet når man lærer vektorregning på vgs? 2MX, altså normalt sett på VK1. Hva er vektorregning? Edit: Normalt sett er vell hvis du mener det er normalt å gå allmenn alle 3 årene? Det jeg lærer om nå... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tror ikke det er noe jeg komme til å oppleve på VGS uansett. Påbyggning nå, og bare 2 timer matematikk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er jo da ikke snakk om at Tone minner meg om pepsi max, men at pepsi max minner meg om henne. Ting går begge veier... Ikke nødvendigvis? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg synes coca cola er ekkelt. wæææ! hva er du for en fyr!? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 dessuten har de MYE pepsi max i kjelleren Jeg drikker opp den siste flasken nå.. OMFG! Dere er syke! OMFG! Jeg har hatt LAN! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er jo da ikke snakk om at Tone minner meg om pepsi max, men at pepsi max minner meg om henne. Ting går begge veier... Ikke nødvendigvis? Jo, har du ikke hatt 3kj? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eller pepsi max! Nå beveger du deg inn på et farlig område, Tonio! La meg sitere en helt sann tekst (som ejg fant på tgforumet for en god stund siden): "I begynnelsen skapte Gud verden. Og Verden var øde og tom, så Gud skapte mannen. Gud så det var godt. Men mannen følte seg enslig, så Gud skapte kvinnen. Han satte dem i en hall, og kalte det LAN. Gud så det var godt. Han sa at de kunne gjøre hva de ville, warez, divx, appz! Alt var dems, men de fikk ikke røre den skitne maskinen i det mørkeste hjørnet av hallen... Mennesket lurte på hva det var, og Gud svarte: Dette er det mest skittende vannet som noen gang har eksistert på denne jord, det er djevelens verk, djevelens egen elskovseleksir, djevelens mannevann, eller som det heter på svartetungemålet: PEPSI... Og mennesket lovet at de ikke ville røre denne maskinen. Og Gud så det var godt. Men mennesket var svakt, og gav etter for fristelsen som Kjell Magne Bondevik hadde lagt på dem, og Gud skalv da han hørte lyden av PEPSI flasken. Dette var ondskapen selv. Gud ble vred og lot sin vrede gå utover mennesket og bortviste dem fra det aller helligste. Vekk fra Hamar. Så Gud lagde noen nye vesener, perfekte vesener, vesener som kunne styre verden på en rettferdig måte. Han kalte de for NERDER. Gud lagde også en perfekt drink som passet til nerdene. Bare det beste av det beste var bra nok. Og han kalte drikken for COCA COLA. Og nerdene og Gud så det var godt." eid tonio!! *klapp* *klapp* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg blir eid fordi en annen limer inn en historie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg