thomassit0 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Øl, Pizza og Jessica Alba hadde toppa det Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, for hun er jo ikke i Sin City. Dumme meg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Han mente kanskje at hun skulle dele ølen og pizzaen med han Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå har jeg nettop vært med på noe... På vei hjem fra fjøset med søster møter vi en type som står og veiver i armene. Vi stopper, og åpner vinduet. Gutten skjelver som bare juling, og er ganske så skjelven i stemmen. Han forteller oss da at han har kjørt i grøften med sin lett-mc. Vi stopper da en nabo som også kommer kjørende, og han hjelper oss å slepe den opp. Værste av alt er att sykkelen er uskadd, etter å ha blitt most i grøften i ca.100km/t ned i en myr. Starter gjør den også. Gutten kom utrolig nok uskadd fra det..selv om han skalv noe sykt! Oh, langt innlegg.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Han mente kanskje at hun skulle dele ølen og pizzaen med han Godeste enden skjønte nok hva jeg mente ja Endret 11. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå har jeg nettop vært med på noe... På vei hjem fra fjøset med søster møter vi en type som står og veiver i armene. Vi stopper, og åpner vinduet. Gutten skjelver som bare juling, og er ganske så skjelven i stemmen. Han forteller oss da at han har kjørt i grøften med sin lett-mc. Vi stopper da en nabo som også kommer kjørende, og han hjelper oss å slepe den opp. Værste av alt er att sykkelen er uskadd, etter å ha blitt most i grøften i ca.100km/t ned i en myr. Starter gjør den også. Gutten kom utrolig nok uskadd fra det..selv om han skalv noe sykt! Oh, langt innlegg.. Eid. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gutten kom utrolig nok uskadd fra det..selv om han skalv noe sykt! Oh, langt innlegg.. han ble nok ganske skremt! Bra det ikke var noen alvorlige skader. Blir vel en lærepenge til neste gang han slenger seg på sykkelen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gutten kom utrolig nok uskadd fra det..selv om han skalv noe sykt! Oh, langt innlegg.. han ble nok ganske skremt! Bra det ikke var noen alvorlige skader. Blir vel en lærepenge til neste gang han slenger seg på sykkelen. Det tviler jeg ikke på...og, så takknemlig som han var! Han virket meget, meget lykkelig når den startet... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg bør kanskje ikke si noe om teite tryningser på MC, tho. Jeg er overbevist om at det jævla Dunlop-dekket var forbannet. Fantes ikke veigrep på det. Grus + bakdekket mitt resulterte i sleng. Jeg trynet aldri i noe særlig fart, tho. Hihi. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 han var nok i sjokk og. delvis hvertfall. jeg kræsja en gang på scooter jeg, ble ikke noe skada men var litt rar i hodet og skalv litt i en stund.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har hatt min del av tryn jeg óg. Dog heller ikke i stor fart, men asfalt + 110 kg sykkel over det ene beinet blir det skrubbsår av. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fikk armbånd av mamma. Det var mest rødt, så litt grønt og så litt mer grønt. AP/SP/SV På posen står det: Jeg mener at Norge trenger et nytt stortingsflertall og en ny regjering. Jeg skal bidra til dette gjennom å bruke stemmeretten min 12. september 2005 Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du blir utnyttet, Kenneth. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) God kveld folkens. ah! glass-cola pc og pizza (som ikke er brent :!: ) Endret 11. august 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du blir utnyttet, Kenneth. Jeg er klar i min sak Fikk den tøffeste jobben nå da: Kollegaen til mamma skal ha ny PC, digital speilrefleks, objektiv, printer, adsl, samt utstyr for å surfe på nett når hun ikke er hjemme. Hun var ikke fattig og dette ble antakelig hennes siste investering i slikt utstyr. (Hun er over 50)... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Nå ringte det en nisse fra Statistisk Sentralbyrå. Han ville ha meg med på en arbeidsmarked-undersøkelse, og jeg tenkte "why not?". Etter mange kjedelige spørsmål spurte han meg om hva slags jobb jeg har. Jeg sa at jeg enkelte ganger skriver artikler for en bedrift som heter Hardware Online AS, men det forstod ikke nordlendingen i den andre enden spesielt bra. Han spurte meg om hva det første jeg sa var, og jeg svarte at jeg skriver artikler. -Hæ? svarte nordlendingen. -ARTIKLER. sa jeg sakte. -Hæ? Artic clothes? svarte han med Petter Solberg-engelsk. -A-R-T-I-K-L-E-R stavet jeg. -Æ trur vi bærre setter "ynsjer ikke svare" på den dærre jæ. Endret 11. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 @kd just pwned a nordlending Jeg mistet/ble frastjålet lommeboken min i dag. Det var ikke så mye penger i den, men det var bankkort, månedskort på trikk osv., diverse forsikringstull og et ark med en adresse jeg trengte. Andre gang jeg mister den lommeboka! *slå seg i hodet med noe hardt* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg mistet/ble frastjålet lommeboken min i dag. Det var ikke så mye penger i den, men det var bankkort, månedskort på trikk osv., diverse forsikringstull og et ark med en adresse jeg trengte. Andre gang jeg mister den lommeboka! *slå seg i hodet med noe hardt* EID. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Whoa, nå sitter jeg er med en nyåpnet glasscolaflaske forran meg! Har ikke drukket en flakse cola på 4 år nå. *Hellig øyeblikk* Har diabetes, så jeg "kan" ikke drikke vanlig brus. Satt maaaasse medisin nå, for å drikke en brus! Totalt vært det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg