Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er veldig synd på dere :p

På mandag måtte jeg stå i to timer med en vinkelsliper å pusse grnnmuren. Den ristet soppas at det skjentes ut som at jeg hadde verk i den ene handa etterpå :realmad: I fjord måtte jeg ligge på garasjetaket i 60 grader å male husveggen. Bestandig er det noe slikt JEG må gjøre :mad:

Lenke til kommentar
Lenge siden sist jeg ble jagd ut.

Når det regner blir det deilig kjølig her inne, det blir det ikke når det er overskyet.

kan noen forklare hva som menes med "ute"? Er det der det er sånn ... ehh.. sol elns? Har liksom ikke vært der de siste 3 årene

Lenke til kommentar

Når det regner blir det deilig kjølig her inne, det blir det ikke når det er overskyet.

kan noen forklare hva som menes med "ute"? Er det der det er sånn ... ehh.. sol elns? Har liksom ikke vært der de siste 3 årene

Hgor var det vi var i går da? Butikken? :p

Lenke til kommentar

Hgor var det vi var i går da? Butikken? :p

Det er noe annet. Hvis man går ut bare for å overleve er det godtatt :wee:

Lenke til kommentar
typisk jenter å bo langt utpå landet der veiene er mistenkelig lik traktorstiene oppi skauen.

Du er vel ikke tilfeldigvis på vei til hu traktorjenta som du var sammen med her på forumet i vår? :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...