Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er veldig synd på dere Er det tenk! Jeg blir fysisk dårlig av å vite at jeg må male. Helvete... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 *vente på reaksjoner fra folket her pga smårips_eier sitt posting i rpp* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 OMG TEH HOTTIE! MSN please! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er veldig synd på dere På mandag måtte jeg stå i to timer med en vinkelsliper å pusse grnnmuren. Den ristet soppas at det skjentes ut som at jeg hadde verk i den ene handa etterpå I fjord måtte jeg ligge på garasjetaket i 60 grader å male husveggen. Bestandig er det noe slikt JEG må gjøre Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iiiiiiiiiiiuuuu! Lukter glidemiddel av fingrene mine... Hva har du gjort nå? ett ord på 3 bokstaver som starter på s og slutter på ex! Jævla fjortiss. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 faen s`masse regn her da... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 *vente på reaksjoner fra folket her pga smårips_eier sitt posting i rpp* *reaksjon* Kunne tatt a for en snickers! *reaksjon* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 *vente på reaksjoner fra folket her pga smårips_eier sitt posting i rpp* Ligner litt på Satrucci Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 faen s`masse regn her da... Det er digg med regn. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 faen s`masse regn her da... Det er digg med regn. Her regner det ikke, men er derrimot overskyet DEt er det beste været, for da regner det ikke, sammtidig som at man ikke blir jaget ut :!: Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare pyser som blir jaget ut uansett! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare pyser som blir jaget ut uansett! Blir ikke det lenger, men får et synspungt: "nå er det så fint vær at jeg syns du burde ta deg en tur ut" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lenge siden sist jeg ble jagd ut. Når det regner blir det deilig kjølig her inne, det blir det ikke når det er overskyet. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lenge siden sist jeg ble jagd ut. Når det regner blir det deilig kjølig her inne, det blir det ikke når det er overskyet. Det er bare godt med litt varme :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lenge siden sist jeg ble jagd ut. Når det regner blir det deilig kjølig her inne, det blir det ikke når det er overskyet. kan noen forklare hva som menes med "ute"? Er det der det er sånn ... ehh.. sol elns? Har liksom ikke vært der de siste 3 årene Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lenge siden sist jeg ble jagd ut. Når det regner blir det deilig kjølig her inne, det blir det ikke når det er overskyet. kan noen forklare hva som menes med "ute"? Er det der det er sånn ... ehh.. sol elns? Har liksom ikke vært der de siste 3 årene Hgor var det vi var i går da? Butikken? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 *vente på reaksjoner fra folket her pga smårips_eier sitt posting i rpp* HAWT! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dere har sett den reklamen med han som lager kaffe på kort tid. Jeg tok en sånn med nudler. Kan man lage nudler i reklamepausen på TV3? Ja, det gikk an Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lenge siden sist jeg ble jagd ut. Når det regner blir det deilig kjølig her inne, det blir det ikke når det er overskyet. kan noen forklare hva som menes med "ute"? Er det der det er sånn ... ehh.. sol elns? Har liksom ikke vært der de siste 3 årene Hgor var det vi var i går da? Butikken? Det er noe annet. Hvis man går ut bare for å overleve er det godtatt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) typisk jenter å bo langt utpå landet der veiene er mistenkelig lik traktorstiene oppi skauen. Du er vel ikke tilfeldigvis på vei til hu traktorjenta som du var sammen med her på forumet i vår? Endret 11. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg