Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bikkja mi har vært i operasjon idag! :cry:

:( ka skjedde med han/hun?

Har strekt beinet og så har det kommet løst et fragment i kneet... var på røntgen i elverum i går... i dag var hun i gjøvik og opererte..

Akk! Noe drit men det ordner seg nok. Skjedde det samme med vofsen min og han haltet hvergang han var i røff aktivitet i mange timer så eg fikk tatt røngten av leddene hans og det var ingenting der så det var bare senestrekk eller noe. Fikk beskjed om å holde han i ro i 5-6uker. Det var vanskelig siden han var i den irriterende alderen men nå er han helt ok.

Lenke til kommentar
Bikkja mi har vært i operasjon idag! :cry:

:( ka skjedde med han/hun?

Har strekt beinet og så har det kommet løst et fragment i kneet... var på røntgen i elverum i går... i dag var hun i gjøvik og opererte..

Akk! Noe drit men det ordner seg nok. Skjedde det samme med vofsen min og han haltet hvergang han var i røff aktivitet i mange timer så eg fikk tatt røngten av leddene hans og det var ingenting der så det var bare senestrekk eller noe. Fikk beskjed om å holde han i ro i 5-6uker. Det var vanskelig siden han var i den irriterende alderen men nå er han helt ok.

godt å høre :) Håper det går bra med bikkja mi...

Lenke til kommentar
En som påstod han browset forumet som gjest la meg til i MSN, og påstod man har tilgang til MSN-adresser og annen info som gjest? Blocket ham sporenstreks, han snakket nynorsk også... Uansett. Har en gjest tilgang til det?

Ja.

Er det nytt? da jeg var bannet hadde jeg nemlig ikke tilgang til brukernes msn-adresser, f.eks.

Lenke til kommentar
hmmm

"pell deg over, peppes filmdeal"

ok, tenkte jeg.. Hørtes bra ut :mrgreen:

*poff*

få adr så kommer jeg også..!!

nr 30, hvitløksdressing og ei cola light til meg!

Heavy Heaven

Saftig biffkjøtt, pepperoni, hvitløkskrydrede kjøttboller og løk

30.jpgpizzabestilling_tilbehor_pic.jpgpizzabestilling_colaglass.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...