Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Uff prøver å finne en bærbar pc til en kamerat, leser tester og diverse. Bråker alle bærbare noe jævlig eller er det bare meg?

Njæ.. Sitter på bærbar nå, og jeg syns lydnivået er helt greit. Du må jo tenke på at du sitter nærme alle delene i motsetning til en PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff prøver å finne en bærbar pc til en kamerat, leser tester og diverse. Bråker alle bærbare noe jævlig eller er det bare meg?

Njæ.. Sitter på bærbar nå, og jeg syns lydnivået er helt greit. Du må jo tenke på at du sitter nærme alle delene i motsetning til en PC.

så skulle hatt en med god batterilevetid og uten jævlig viftebråk, men det er ikke lett å finne :p Skal ikke brukes til spilling heller , mest til skole og slik.

Kanskje jeg ikke burde ha lest disse testene.. Men de drev å snakka om elkjøp og jeg fikk noia.. Men kansjke det er like greit til deres bruk..

Lenke til kommentar
så skulle hatt en med god batterilevetid og uten jævlig viftebråk, men det er ikke lett å finne :p Skal ikke brukes til spilling heller , mest til skole og slik.

Kanskje jeg ikke burde ha lest disse testene.. Men de drev å snakka om elkjøp og jeg fikk noia.. Men kansjke det er like greit til deres bruk..

Fant denne her, men jeg vet ikke hvor mye den bråker. Er jo en god del for penga.

Lenke til kommentar

Hm. Nå skal jeg på treningsstudioet for første gang på 4 uker. Skulle aldri ha hatt så lang "ferie" når det kom til dette med treningen. Jeg har mistet muskelmasse, og det kommer til å bli helt jævlig slit å starte opp igjen. Ønsk meg fordømt lykke til folkens, er tilbake om tre timer eller noe. Håper bare jeg kommer meg igjennom programmet. Har forfalt litt siden sist. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...