:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Uff prøver å finne en bærbar pc til en kamerat, leser tester og diverse. Bråker alle bærbare noe jævlig eller er det bare meg? Njæ.. Sitter på bærbar nå, og jeg syns lydnivået er helt greit. Du må jo tenke på at du sitter nærme alle delene i motsetning til en PC. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bikkja mi har vært i operasjon idag! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vasket bikkja på 60 grader, jeg. Hylingen sluttet etter et par minutter. Han sentrifugerer nå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Bikkja mi har vært i operasjon idag! Etter at fredrik vasket den? EDIT: Unnskyld... Den var stygg... Fredrik: Endret 11. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Her gjør det ingenting å være stygg i munnen. De fleste gir faen uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Her gjør det ingenting å være stygg i munnen. De fleste gir faen uansett. Veeeel. Da hadde ikke jeg pådratt meg 18 stk warns. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bikkja mi har vært i operasjon idag! Etter at fredrik vasket den? EDIT: Unnskyld... Den var stygg... Fredrik: Lol, nei! Har duttet løs et fragment i beinet så hun klarer ikke gå på det, er forresten mer familiens bikkje... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Her gjør det ingenting å være stygg i munnen. De fleste gir faen uansett. Si det ti moderatoren som ga meg 10% forrige uke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Uff prøver å finne en bærbar pc til en kamerat, leser tester og diverse. Bråker alle bærbare noe jævlig eller er det bare meg? Njæ.. Sitter på bærbar nå, og jeg syns lydnivået er helt greit. Du må jo tenke på at du sitter nærme alle delene i motsetning til en PC. så skulle hatt en med god batterilevetid og uten jævlig viftebråk, men det er ikke lett å finne Skal ikke brukes til spilling heller , mest til skole og slik. Kanskje jeg ikke burde ha lest disse testene.. Men de drev å snakka om elkjøp og jeg fikk noia.. Men kansjke det er like greit til deres bruk.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Si det til enden, han har pixelallergi... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 så skulle hatt en med god batterilevetid og uten jævlig viftebråk, men det er ikke lett å finne Skal ikke brukes til spilling heller , mest til skole og slik.Kanskje jeg ikke burde ha lest disse testene.. Men de drev å snakka om elkjøp og jeg fikk noia.. Men kansjke det er like greit til deres bruk.. Fant denne her, men jeg vet ikke hvor mye den bråker. Er jo en god del for penga. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bikkja mi har vært i operasjon idag! ka skjedde med han/hun? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iiiiiiiiiiiuuuu! Lukter glidemiddel av fingrene mine... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hm. Nå skal jeg på treningsstudioet for første gang på 4 uker. Skulle aldri ha hatt så lang "ferie" når det kom til dette med treningen. Jeg har mistet muskelmasse, og det kommer til å bli helt jævlig slit å starte opp igjen. Ønsk meg fordømt lykke til folkens, er tilbake om tre timer eller noe. Håper bare jeg kommer meg igjennom programmet. Har forfalt litt siden sist. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iiiiiiiiiiiuuuu! Lukter glidemiddel av fingrene mine... Hva har du gjort nå? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fant denne her, men jeg vet ikke hvor mye den bråker. Er jo en god del for penga. Ja drev å så litt på den der. Fant ikke test av den men. Får sondere terrenget litt til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iiiiiiiiiiiuuuu! Lukter glidemiddel av fingrene mine... Hva har du gjort nå? ett ord på 3 bokstaver som starter på s og slutter på ex! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iiiiiiiiiiiuuuu! Lukter glidemiddel av fingrene mine... Hva har du gjort nå? ett ord på 3 bokstaver som starter på s og slutter på ex! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iiiiiiiiiiiuuuu! Lukter glidemiddel av fingrene mine... Hva har du gjort nå? Har du lest boken "Macht und Rebel"? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iiiiiiiiiiiuuuu! Lukter glidemiddel av fingrene mine... Hva har du gjort nå? Har du lest boken "Macht und Rebel"? [img/]http://www.haugenbok.no/verk_img/ok_8202223172.jpg[/img] Tror ikke det gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg