flodhest Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg tok partitesten til tv2. Jeg endte opp med SV. Vel, vel, får vel stemme SV da. Fikk AP, med SV hakk i hel... Selvom det var noen spørsmål i begynnelsen der som man måtte svare på, selvom jeg ikke hadde noen meninger om det... Synes jo Kristin Halvorsen er litt kul, siden vi bor ikke så langt fra hverandre Nice. Skal du stemme det da eller? Kanskje ikke gammel nok til å stemme du. Vel, vel, nå bærer det avgårde til en kompis. So long! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hjemme-alene fest hos Joachim! Jeg fikk meg Firefox så jeg skulle slippe alle vinduene og bruke tab's isteden... musehjulet er din venn! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hjemme-alene-fest hos meg? Er ikke mye alene men. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det bare meg eller klikka hw-forumet litt akkurat nå? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg fikk meg Firefox så jeg skulle slippe alle vinduene og bruke tab's isteden... Du må vel aktivere tabbed-browsing først, eller roter jeg helt nå? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det skjer meg stadig. Et trykk på refresh ordner opp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg fikk meg Firefox så jeg skulle slippe alle vinduene og bruke tab's isteden... Installere denne tror jeg.. L1nk Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kenneth: din sløve support moddiz Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kenneth: din sløve support moddiz Ja, andre gangen nå. Nå skal du ta noen av mine advarsler. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tror dere misforstod jeg Tab's funker kjempefint, men jeg hadde av en eller annen grunn trykka på så mange linker som åpna i eget vindu samtidig. Joachim: Du sa jo at "dadden" eller no hadde dratt jo. :dongetit: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Joachim: Du sa jo at "dadden" eller no hadde dratt jo. :dongetit: Det var hans gamle barnevakt/dagmamma som kom til Norge, men som ble sendt tilbake med 400 dollar. :!: Endret 11. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 400 dollar? Ikke mer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Joachim: Du sa jo at "dadden" eller no hadde dratt jo. :dongetit: Det var hans gamle barnevakt/dagmamma som kom til Norge, men som ble sendt tilbake med 400 dollar. :!: Au pair var det vel formelt. Flyet deres gikk i dag, det var det jeg mente. Mamma følte hun måtte utstyre dem med litt cash... Men mamma har kjøpt tigger-bladet også så... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tror dere misforstod jeg Tab's funker kjempefint, men jeg hadde av en eller annen grunn trykka på så mange linker som åpna i eget vindu samtidig. Aha, men du kan velge hvordan du vil at linkene skal åpne seg, hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tror dere misforstod jeg Tab's funker kjempefint, men jeg hadde av en eller annen grunn trykka på så mange linker som åpna i eget vindu samtidig. Joachim: Du sa jo at "dadden" eller no hadde dratt jo. :dongetit: Det kan du forandre på hvis du vill, du kan jo gjøre at alle linker du trykker på kommer på tabs. Hvis du holder inne ctrl når du trykker på en link blir den som tab. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg vet det og, men valgte å ikke gjøre det. Nå har det forresten skjedd at alle linker fra msn blir åpna i IE... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå har det forresten skjedd at alle linker fra msn blir åpna i IE... Vet. Drit-irriterende. Mozilla burde lage instant messaging. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Uff prøver å finne en bærbar pc til en kamerat, leser tester og diverse. Bråker alle bærbare noe jævlig eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg