Palme Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå er det ingen sjefer her på jobben, så spørsmålet er om jeg bare skal ta dagen. Skal jeg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Haha, kom en toetasjers turistbuss fra Polen og stoppa rett utenfor vinduet her. Aldri sett så mange mennesker springe i så mange forskjellige retninger før.. Et par småtagbare babes, dog.. "Immigration is coming. RUN!" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Støtter du presidenten i USA fullt ut enda, Joachim? Husker den gamle naturfagslæreren min: "Dette er jeg nødt til å lære dere, men jeg tror ikke på det selv engang". Han burde fått sparken! EOD. Neppe, tror nok ikke skolen hadde noe i mot det. Uansett, jeg tror nok både han og Presidenten tar feil her. Lar jeg en ting styre alt? nei. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Haha, kom en toetasjers turistbuss fra Polen og stoppa rett utenfor vinduet her. Aldri sett så mange mennesker springe i så mange forskjellige retninger før.. Et par småtagbare babes, dog.. "Immigration is coming. RUN!" Lol, gikk ut fra kontoret, så står det ikke mindre enn 5stk og ser inn vinduet på meg.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Haha, kom en toetasjers turistbuss fra Polen og stoppa rett utenfor vinduet her. Aldri sett så mange mennesker springe i så mange forskjellige retninger før.. Et par småtagbare babes, dog.. "Immigration is coming. RUN!" Lol, gikk ut fra kontoret, så står det ikke mindre enn 5stk og ser inn vinduet på meg.. De er betatt! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg tok partitesten til tv2. Jeg endte opp med SV. Vel, vel, får vel stemme SV da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Et par småtagbare babes, dog.. Fra Polen?!?!?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 De er betatt! Joa, men på den annen side, hvem er ikke..? @Tomat-Ulf; Shit happens.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Et par småtagbare babes, dog.. Fra Polen?!?!?? Forskjellen på en polsk vagina og en pizza, er at du kan velge bort soppen fra pizzaen. Ikke personlig ment til noen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Forskjellen på en polsk vagina og en pizza, er at du kan velge bort soppen fra pizzaen.Ikke personlig ment til noen. hahaha Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg tok partitesten til tv2. Jeg endte opp med SV. Vel, vel, får vel stemme SV da. Det fikk jeg og. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg tok partitesten til tv2. Jeg endte opp med SV. Vel, vel, får vel stemme SV da. Det fikk jeg og. Fikk Høyre jeg, så det passet temmelig godt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Neeeeeeei. var det Back To The Future III på nrk2 i går kveld? Glagh. Var det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Et par småtagbare babes, dog.. Fra Polen?!?!?? Forskjellen på en polsk vagina og en pizza, er at du kan velge bort soppen fra pizzaen. Ikke personlig ment til noen. :!: Marvil, gå ut og harv over dem! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Neppe, tror nok ikke skolen hadde noe i mot det. Uansett, jeg tror nok både han og Presidenten tar feil her. Lar jeg en ting styre alt? nei. Altså, en naturvitenskapslærer som påstår at han ikke tror på det han skal lære bort mister all troverdighet. Hvorfor skal elevene gidde å lære seg noe som ikke er sant? Dette er særlig farlig på barneskole/ungdomsskole. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Et par småtagbare babes, dog.. Fra Polen?!?!?? Forskjellen på en polsk vagina og en pizza, er at du kan velge bort soppen fra pizzaen. Ikke personlig ment til noen. :!: Marvil, gå ut og harv over dem! *let's get ready to rumble!* *svooooooosj* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Neppe, tror nok ikke skolen hadde noe i mot det. Uansett, jeg tror nok både han og Presidenten tar feil her. Lar jeg en ting styre alt? nei. Altså, en naturvitenskapslærer som påstår at han ikke tror på det han skal lære bort mister all troverdighet. Hvorfor skal elevene gidde å lære seg noe som ikke er sant? Dette er særlig farlig på barneskole/ungdomsskole. Han underviser for det meste på gymnaset. Var jo bare den saken han snakket negativt om, og om noen hadde fått dårlig holdning av det, så visst han jammen å sette seg i respekt... Hadde han bare i åttende klasse. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Neeeeeeei. var det Back To The Future III på nrk2 i går kveld? Glagh. Var det? Tro hva du vil, men Back to the future tre går i DAG på NRK2, i følge aftenposten... Fikk visst lov til å sove litt lengre i dag enn ventet, så jeg har bare vært våken i tretti minutter omtrent. God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Tro hva du vil, men Back to the future tre går i DAG på NRK2, i følge aftenposten... Det vil jeg tro på. Edit: Men det var ikke riktig... Edit 2: JO! Riktig! Endret 11. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 God morgen Tonio. Stod opp før deg i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg