Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, kom en toetasjers turistbuss fra Polen og stoppa rett utenfor vinduet her. Aldri sett så mange mennesker springe i så mange forskjellige retninger før..

Et par småtagbare babes, dog..

"Immigration is coming. RUN!"

Lol, gikk ut fra kontoret, så står det ikke mindre enn 5stk og ser inn vinduet på meg.. :p

Lenke til kommentar
Haha, kom en toetasjers turistbuss fra Polen og stoppa rett utenfor vinduet her. Aldri sett så mange mennesker springe i så mange forskjellige retninger før..

Et par småtagbare babes, dog..

"Immigration is coming. RUN!"

Lol, gikk ut fra kontoret, så står det ikke mindre enn 5stk og ser inn vinduet på meg.. :p

De er betatt!

Lenke til kommentar

Neppe, tror nok ikke skolen hadde noe i mot det. Uansett, jeg tror nok både han og Presidenten tar feil her. Lar jeg en ting styre alt? nei.

Altså, en naturvitenskapslærer som påstår at han ikke tror på det han skal lære bort mister all troverdighet. Hvorfor skal elevene gidde å lære seg noe som ikke er sant? Dette er særlig farlig på barneskole/ungdomsskole.

Lenke til kommentar

Neppe, tror nok ikke skolen hadde noe i mot det. Uansett, jeg tror nok både han og Presidenten tar feil her. Lar jeg en ting styre alt? nei.

Altså, en naturvitenskapslærer som påstår at han ikke tror på det han skal lære bort mister all troverdighet. Hvorfor skal elevene gidde å lære seg noe som ikke er sant? Dette er særlig farlig på barneskole/ungdomsskole.

Han underviser for det meste på gymnaset. Var jo bare den saken han snakket negativt om, og om noen hadde fått dårlig holdning av det, så visst han jammen å sette seg i respekt... Hadde han bare i åttende klasse.

Lenke til kommentar
Neeeeeeei. var det Back To The Future III på nrk2 i går kveld?

Glagh. Var det? :cry:

Tro hva du vil, men

Back to the future tre går i DAG på NRK2, i følge aftenposten...

:hmm:

Fikk visst lov til å sove litt lengre i dag enn ventet, så jeg har bare vært våken i tretti minutter omtrent. God morgen alle sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...