bortevekk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vel, da var huset tømt for foreldre, frysen fylt opp med frossenpizza og kjøleskapet med brus.Best av alt, pappa sa jeg kunne finne meg et digitalkamera og kjøpe det. så skulle han føre over penger til meg etterpå Canon EOS 350D med barskt objektiv..? hehe, neh...vet ikke helt ennå! Er begrenset hvor mye jeg kan kreve av han da Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da folka mine stakk var det tom fryser, null brus og en streng beskjed om at blomstene måtte vannes.. Her har de vel mest dårlig samvittighet fordi de drar fra meg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da folka mine stakk var det tom fryser, null brus og en streng beskjed om at blomstene måtte vannes.. Her har de vel mest dårlig samvittighet fordi de drar fra meg Du er heldig, da, Hanne! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du er heldig, da, Hanne! Det medfører riktighet. Hun har nemlig en kar som spiller Anrorexia Nervosa høyt når hun prøver å sove. ^^ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da folka mine stakk var det tom fryser, null brus og en streng beskjed om at blomstene måtte vannes.. Her har de vel mest dårlig samvittighet fordi de drar fra meg da er du heldig.. mine sa kjipt for deg når jeg ikke kunne være med til thailand.. og dro.. samme greia.. tom fryser og null brus.. men men.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei, jeg kjeder meg på jobb. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei, jeg kjeder meg på jobb. hei, da er vi 2.. kanskje vi skal starte en klubb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du er heldig, da, Hanne! Det medfører riktighet. Hun har nemlig en kar som spiller Anrorexia Nervosa høyt når hun prøver å sove. ^^ En sånn vil jeg også ha! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du er heldig, da, Hanne! Det medfører riktighet. Hun har nemlig en kar som spiller Anrorexia Nervosa høyt når hun prøver å sove. ^^ En sånn vil jeg også ha! *være misunnelig på Hanne* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ringte sjefen og sa at jeg stakk hjem.. tar resten av småtinga å gjøre derfra.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Yey. Jeg får antakeligvis jobb på Clas Ohlson. Jeg visste det ville lønne seg å jobbe der i arbeidsuka. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Støtter du presidenten i USA fullt ut enda, Joachim? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Støtter du presidenten i USA fullt ut enda, Joachim? Husker den gamle naturfagslæreren min: "Dette er jeg nødt til å lære dere, men jeg tror ikke på det selv engang". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Støtter du presidenten i USA fullt ut enda, Joachim? Husker den gamle naturfagslæreren min: "Dette er jeg nødt til å lære dere, men jeg tror ikke på det selv engang". Han burde fått sparken! EOD. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Haha, kom en toetasjers turistbuss fra Polen og stoppa rett utenfor vinduet her. Aldri sett så mange mennesker springe i så mange forskjellige retninger før.. Et par småtagbare babes, dog.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Husker den gamle naturfagslæreren min: "Dette er jeg nødt til å lære dere, men jeg tror ikke på det selv engang". Hva slags kristen sektskole var det du gikk på? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Et par småtagbare babes, dog.. I'd hit it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg