Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

gratulerer

"fikser" som i ikke hatt før?

takker. :p

ja han legger det inn nå. nettopp fått meg ny leilighet og det var ikke kabeltv der når jeg flyttet inn. ikke noe signal på vanlig inneantenne heller, så skal bli godt og endelig ha noe å se på! begynnte bli smålei av å bare se simpsons på pc'n.. :wee:

nå mangler bare internett så blir det stas. 2-3ukers leveringstid.. :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker nicket mitt.. siden det er store deler av navnet mitt også :p

æsj, fikk feilmeld på noe av det jeg jobber med, rettet på det (tror jeg) og prøver nå å få tak i noen som kan skjekke om jeg fikk det i orden.. hat å ikke være sikker på om man fikk rettet det opp.. 1Il er vist tegn som fort kan se like ut..

Lenke til kommentar

Han er så søt så ;)

Kom en innom kontoret her å lurte på om vi hadde noen cd'r til overs han trengte en.. han kunne betale 100kr om det var greit.. så jeg bare ga han en jeg.. betale 100 kr for en cd'r.. trukke det..

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Jippi, et firma driver å boner gulvet på jobben her, så da er jeg innestengt på et kontor den neste timen.. :)

:scared: Tenk om du mister nettet og! Aleine i et rom, innestengt, uten internett. :evil:

Neh, gjorde ikke det. :) Gikk for å spise, så når jeg kom igjen derfra, så hadde de begynt på gangen, så da ble jeg sittende å se på de på teknisk som hadde EU-kontroll på en trailer..

Kjekk arbeidsdag, ryktene tilsier at vi må slutte tidlig pga boningen også.. :D

Lenke til kommentar
Vel, da var huset tømt for foreldre, frysen fylt opp med frossenpizza og kjøleskapet med brus.

Best av alt, pappa sa jeg kunne finne meg et digitalkamera og kjøpe det. så skulle han føre over penger til meg etterpå :wee:

Canon EOS 350D med barskt objektiv..?

Lenke til kommentar
Vel, da var huset tømt for foreldre, frysen fylt opp med frossenpizza og kjøleskapet med brus.

Best av alt, pappa sa jeg kunne finne meg et digitalkamera og kjøpe det. så skulle han føre over penger til meg etterpå :wee:

Da folka mine stakk var det tom fryser, null brus og en streng beskjed om at blomstene måtte vannes..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...