Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jepp, da la jeg meg også, natta. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare meg igjen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Back to the future tre går i DAG på NRK2, i følge aftenposten... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare meg igjen? ER her jeg, babe Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 FOLK! Åhgud jeg ble bra deppa nå.. Trodde man fikk unlocka våpen i bf2 på 500 poeng Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fått urettet litt i natt. Praktisk med nattåpne telefoner... DHL har jeg ordnet opp en sak med, Telenor har sørget for abonnement til meg, og Hp har lovet å sjekke ut hvorfor pakken min ikke er sendt. I det hele tatt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Åhgud jeg ble bra deppa nå.. Trodde man fikk unlocka våpen i bf2 på 500 poeng Dakar.. du må nok spille litt mer/bedre Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 FOLK! Åhgud jeg ble bra deppa nå.. Trodde man fikk unlocka våpen i bf2 på 500 poeng Du får første unlock på 1000 poeng Den neste er på 11.000 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Rasterbatingen min i går ble seende sånn ut... Hadde bare tape, så måtte jo prøve meg frem Men mamma var ikke særlig begeistret, tape på vegg ødelegger visst veggen. Hun mente hun måtte kjøpe ramme hvis først skulle være der, men helst så hun vel at det forsvant.. EDIT: Bildet kanskje... EDIT2: Hva er det med forhåndsvisningen?! Endret 11. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Mamma hadde visst kjøpt det tigger-magasinet. Trodde det hadde fått så god kritikk jeg, men maken til møll har jeg ikke sett på lenge... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jippi, et firma driver å boner gulvet på jobben her, så da er jeg innestengt på et kontor den neste timen.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Mamma hadde visst kjøpt det tigger-magasinet. Trodde det hadde fått så god kritikk jeg, men maken til møll har jeg ikke sett på lenge... Har selv kjøpt det bladet, ikke lest det selv.. men ligger her på jobben et sted. Men eneste grunnen til at jeg kjøpte det er fordi jeg synes det er en god ide. Det å la de narkomane tjene penger istedenfor å tigge og stjele.. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jaja, mye meningsfylte diskusjoner her. Noen som lever enda? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som lever enda? Neup..jeg bare later som Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Mamma hadde visst kjøpt det tigger-magasinet. Trodde det hadde fått så god kritikk jeg, men maken til møll har jeg ikke sett på lenge... husk på at dette bare er gratisarbeid da. synes forøvrig at det er en veldig god ide også! gir fattige sjangsen til å tjene penger istedet for å bare tigge. veldig gode erfaringer fra the big issue når jeg bodde i australia. det var faktisk en ganske ok avis også, vil nok ta seg opp ettersom flere flinke journalister, designere, fotografer, redaktører osv hiver seg med å hjelper til. rasterbildet ditt var litt kult forresten. få de hvite linjene til og bli like tykke og hiv det i en enkel ramme med litt tykk sort kant så blir det bra. edity: nå kommer kabelmannen og fikser tv til meg! Endret 11. august 2005 av someday. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som lever enda? Neup..jeg bare later som bravo Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) edity: nå kommer kabelmannen og fikser tv til meg! gratulerer "fikser" som i ikke hatt før? Endret 11. august 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jippi, et firma driver å boner gulvet på jobben her, så da er jeg innestengt på et kontor den neste timen.. Tenk om du mister nettet og! Aleine i et rom, innestengt, uten internett. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jippi, et firma driver å boner gulvet på jobben her, så da er jeg innestengt på et kontor den neste timen.. Tenk om du mister nettet og! Aleine i et rom, innestengt, uten internett. Huff... *seforseg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg