Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rasterbatingen min i går ble seende sånn ut... Hadde bare tape, så måtte jo prøve meg frem

Men mamma var ikke særlig begeistret, tape på vegg ødelegger visst veggen. Hun mente hun måtte kjøpe ramme hvis først skulle være der, men helst så hun vel at det forsvant.. :p

EDIT: Bildet kanskje...

EDIT2: Hva er det med forhåndsvisningen?!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Mamma hadde visst kjøpt det tigger-magasinet. Trodde det hadde fått så god kritikk jeg, men maken til møll har jeg ikke sett på lenge...

Har selv kjøpt det bladet, ikke lest det selv.. men ligger her på jobben et sted. Men eneste grunnen til at jeg kjøpte det er fordi jeg synes det er en god ide. Det å la de narkomane tjene penger istedenfor å tigge og stjele..

Lenke til kommentar
Mamma hadde visst kjøpt det tigger-magasinet. Trodde det hadde fått så god kritikk jeg, men maken til møll har jeg ikke sett på lenge...

husk på at dette bare er gratisarbeid da. synes forøvrig at det er en veldig god ide også! gir fattige sjangsen til å tjene penger istedet for å bare tigge.

veldig gode erfaringer fra the big issue når jeg bodde i australia. det var faktisk en ganske ok avis også, vil nok ta seg opp ettersom flere flinke journalister, designere, fotografer, redaktører osv hiver seg med å hjelper til.

rasterbildet ditt var litt kult forresten. :) få de hvite linjene til og bli like tykke og hiv det i en enkel ramme med litt tykk sort kant så blir det bra.

edity: nå kommer kabelmannen og fikser tv til meg! :D

Endret av someday.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...