Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 enig der, orker ikke å døgne, da blir det helt fucka i skallen min :-( Orker ikke å døgne siden jeg gjorde det i går natt også jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Starter utrolig nok å bli trøtt jeg. Døgne skal jeg ikke i natt også, men det er vel kanskje litt tidlig å sove også. Ble sittende å se på denne.Link. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Den er morsom, så på den i sted. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger hjelp til å finne en nemistripe jeg husker jeg lo meg skakk av for et års tid siden... Altså; Nemi sitter alene og drikker sprit. Så kommer det en nisse og slår henne i hodet med et balltre! Hun detter sammen på gulvet (så er det enda et bilde som jeg ikke kommer på ^^) Dette er vell support, men om en admin vil gi meg ris for dette, så kjør på! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg velger ikke å trykke på linken. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger hjelp til å finne en nemistripe jeg husker jeg lo meg skakk av for et års tid siden... Altså; Nemi sitter alene og drikker sprit. Så kommer det en nisse og slår henne i hodet med et balltre! Hun detter sammen på gulvet (så er det enda et bilde som jeg ikke kommer på ^^) Dette er vell support, men om en admin vil gi meg ris for dette, så kjør på! Jeg har lest veldig mange Nemi-stiper, men kan ikke huske noen slik. Den er ikke skummel eller noe Jon, det er bare en fyr som er litt uheldig. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger hjelp til å finne en nemistripe jeg husker jeg lo meg skakk av for et års tid siden... Altså; Nemi sitter alene og drikker sprit. Så kommer det en nisse og slår henne i hodet med et balltre! Hun detter sammen på gulvet (så er det enda et bilde som jeg ikke kommer på ^^) Dette er vell support, men om en admin vil gi meg ris for dette, så kjør på! Jeg har lest veldig mange Nemi-stiper, men kan ikke huske noen slik. Den er ikke skummel eller noe Jon, det er bare en fyr som er litt uheldig. hehe, orker fremdeles ikke Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Mexico om en uke da? Btw, hvofor heter filen i linken til Tomat-Ulf farmsluts? Høres ikke kult ut. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Denne var det jeg letet etter Digger den! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nei eg legger meg. *gjeespe* *prompe* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fordi fyren går inn på en slik side sikkert, og det er det som er starten på uhellene til mannen. Her er det en tråd også, om dere ikke tror meg.. Kommer du og henter meg, eller hvor skal jeg komme? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kommer du og henter meg, eller hvor skal jeg komme? Vi møtes på Gardermoen. Som sagt, ta med masse penger, kredittkort etc. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Btw, hvofor heter filen i linken til Tomat-Ulf farmsluts? Høres ikke kult ut. Er en morro-film. Se her. Tonia er visst raskere enn meg. Joiner Mexico. Endret 11. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kommer du og henter meg, eller hvor skal jeg komme? Vi møtes på Gardermoen. Som sagt, ta med masse penger, kredittkort etc. Klokken? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Vi møtes på Gardermoen. Som sagt, ta med masse penger, kredittkort etc. Klokken? Sju. Må få tid til å stå opp.... Endret 11. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kommer du og henter meg, eller hvor skal jeg komme? Vi møtes på Gardermoen. Som sagt, ta med masse penger, kredittkort etc. Klokken? Ta flybussen nedover ganske tidlig. Du også, Tomat-Ulf. Btw; får ikke spilt av filmen siden jeg ikke har quicktime installert. Jeg vil ikke installere det heller. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vi møtes på Gardermoen. Som sagt, ta med masse penger, kredittkort etc. Klokken? Sju. Må få tid til å stå opp.... Syv om kvelden? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vi møtes på Gardermoen. Som sagt, ta med masse penger, kredittkort etc. Klokken? Sju. Må få tid til å stå opp.... Syv om kvelden? Jupp.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vi møtes på Gardermoen. Som sagt, ta med masse penger, kredittkort etc. Klokken? Sju. Må få tid til å stå opp.... Syv om kvelden? Jupp.. Det er vel litt seint? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det jeg også tenkte Pluto_. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg