Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I should probably not be telling you this, but if all I have to lose is Karsten's trust, then I'll get over it:

His ex-girlfriend moved to Bergen, and not just anywhere in our lovely city, but down what we like to call Prostitute Alley.

aka Strandgaten.

Norsk, do you speak it motherfucker? Ok, den er kanskje litt intern? ^^

Samuel Lars Jackson

tog du ann? he? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen!

Fortalt henne den gledelige nyheten om strøket?

Det har jeg. Hun mente det var lenger nede i gaten...

Lenke til kommentar

Telenor er PASSE dumme!! Jeg ble nektet å tegne abonnement i butikken... Måtte ha fullmakt fra pappa. Ringer kundeservice, og han sier han må ha personnummer, jeg bare "åh, personnummer husker jeg desverre ikke..." "Nja, adressen din da", svarer han, og det er jo ikke noe problem. :p

Og likevel snakket jeg hele tiden om mitt abonnement som mitt abonnement, hvor jeg kun står som bruker... Gikk rett igjennom, ventetid 1 minutt sa de, men røret ble løftet rett av! Så da er jeg den stolte eier av et Privat Pluss Abonnement...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Neh :) Ganske mange som har ganske personlige tolkninger av hvor horestrøket er.... hun kan jo tasse litt halvnaken rundt en kveld og se hvor mange biler som stopper....

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Drepte nettopp 6 stykker i første runden CS på lenge. Klarte å plassere bomben og voktet den helt alene. Og vant. Aldri klart noe sånt jeg før. Det var sykt...

Nå tør jeg ikke spille mer.

*savne CS*

Gleder meg til neste uke, skal da frese en blokk til skjermkortet mitt.

I morgen skal jeg til haugesund og kjøpe kobber og en ny kontorstol, kansje en ny pult. Når jeg har flyttet rom må dere sjekke ut "bule tråden"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...