figure_02 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvor mange har det vært da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hylo., din prikk! Minst tyve var det på mandag. Endret 10. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) All diskusjon om hvem "TSP" er/var: :!: Var det så rart at jeg spurte. Jeg kan jo ikke holde styr på hele barnehagen heller. EDIT: Sinnsykt morsom "prank call": Her! Endret 10. august 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen! Dakar liten *kosepå* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen! Det var rimelig svakt. No offence meant. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen! Denne hammeren heter fornuft. Jeg benytter den akkurat nå til å slå litt på hodet ditt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen! Fortalt henne den gledelige nyheten om strøket? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sinnsykt morsom "prank call": Her! Speaking of big boys, sjekk denne: http://www.big-boys.com/articles/by2.html Syke syke folk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen! Fortalt henne den gledelige nyheten om strøket? ??? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Fy faen jeg suger. Sitter her minding my own business, så ringer eksen. Så kjenner jeg bare at savnet kommer og jeg blir fysisk dårlig av å snakke med henne. Så sier jeg vent litt, legger på, og går å kaster opp et halvt kilo ris og en halvliter proteinpulver. Nå sitter jeg med sjokoladetrekkte riskorn i nesa. Faen! Fortalt henne den gledelige nyheten om strøket? ??? I should probably not be telling you this, but if all I have to lose is Karsten's trust, then I'll get over it: His ex-girlfriend moved to Bergen, and not just anywhere in our lovely city, but down what we like to call Prostitute Alley. aka Strandgaten. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nå har jeg nettopp fått vite der jeg leser nå, at @kd har fått en hund, den var jo bare helt skjønn da . Men kattene våre er uantsett bedre . Men hunden din @kd er på topp 10 . Da skal jeg begynne på side 901 neste gang jeg stikker innom her. I mellomtiden får dere passe på å ikke savne meg for mye da.. Så da legger jeg meg! (forresten la jeg meg egentlig for halvannen time siden, men... Ikke si noe til mamma'n min om dette hvertfall... TSP Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) I should probably not be telling you this, but if all I have to lose is Karsten's trust, then I'll get over it:His ex-girlfriend moved to Bergen, and not just anywhere in our lovely city, but down what we like to call Prostitute Alley™. aka Strandgaten. Og det vil si.....? Endret 10. august 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 vel, det finnes jo andre jenter her i verden? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Speaking of big boys, sjekk denne: http://www.big-boys.com/articles/by2.html Syke syke folk Faktisk rart kor mange idiotar det er her i verda. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg fikk katt på lørdag, skulle få noen bilder her, men så virker ikke bluetooth-adapteren. :/ Katten er ihvertfall tøff. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 I should probably not be telling you this, but if all I have to lose is Karsten's trust, then I'll get over it:His ex-girlfriend moved to Bergen, and not just anywhere in our lovely city, but down what we like to call Prostitute Alley. aka Strandgaten. Norsk, do you speak it motherfucker? Ok, den er kanskje litt intern? ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 http://www.big-boys.com/articles/by2.html Dumme dumme folk Fixed, Backyard wrestling suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg