TSP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 By the way, var en litt eldre mann her i går som hadde bursdag og mamma og to venninner skulle ha et overraskelsesselskap (jeg var med). Han som hadde bursdag lærte meg et par ting... - Du vet det at kvinnenes plass er som en snor mellom kjøkkenet og soverommet, nå i våre dager er vi jo blitt så moderne, så vi tillatter dem å ha på tøfler. - Lå nå kvinnene få tro at de er perfekte, det kalles diplomati. Vi vet jo at vi er perfekte uantsett. Han sa noen andre ting og, men det husker jeg ikke helt. TSP Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 By the way, var en litt eldre mann her i går som hadde bursdag og mamma og to venninner skulle ha et overraskelsesselskap (jeg var med). Han som hadde bursdag lærte meg et par ting... - Du vet det at kvinnenes plass er som en snor mellom kjøkkenet og soverommet, nå i våre dager er vi jo blitt så moderne, så vi tillatter dem å ha på tøfler. - Lå nå kvinnene få tro at de er perfekte, det kalles diplomati. Vi vet jo at vi er perfekte uantsett. Han sa noen andre ting og, men det husker jeg ikke helt. TSP Han som hadde bursdag var vel ungkar? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ikke har jeg deg i listen min heller. Nettopp, da blir det enda vanskeligere for meg å være slem. Det blir også vansklig å være snill. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kvinner hører til på kjøkkenet... For din egen skyld håper jeg du endrer den meningen/ikke møter min søster. Ø.B. skal også legge opp SO nå. Ekke min menig... Ellers blir det ikke mye damer på meg... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Han som hadde bursdag var vel ungkar? Hvordan gjetta du det? Ja det er han, men han er en spøkefugl, og slo en spøk om det at han var ungkar også. Ganske artig fyr er det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Han som hadde bursdag var vel ungkar? Hvordan gjetta du det? Ja det er han, men han er en spøkefugl, og slo en spøk om det at han var ungkar også. Ganske artig fyr er det. Problemet med å være spøkefugl er at det er svært få som skjønner at man tuller. Ganske kjekt å være en kjedelig person. ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg tror jeg hadde hatt mektig vondt i lattermusklene etter en kveld med den karen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Han som hadde bursdag var vel ungkar? Hvordan gjetta du det? Ja det er han, men han er en spøkefugl, og slo en spøk om det at han var ungkar også. Ganske artig fyr er det. Problemet med å være spøkefugl er at det er svært få som skjønner at man tuller. Ganske kjekt å være en kjedelig person. ^^ Han er bare sånn med de han kjenner godt da, eller som han vet skjønner han spøker . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet hvilken dato det er vanligst å få lønn? Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet hvilken dato det er vanligst å få lønn? Den 12. er den vanlige datoen etter det jeg kan. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet hvilken dato det er vanligst å få lønn? 1., 15. og 28./30./31. er de vanligste jeg vet om. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 All diskusjon om hvem "TSP" er/var: :!: Var det så rart at jeg spurte. Jeg kan jo ikke holde styr på hele barnehagen heller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet hvilken dato det er vanligst å få lønn? 1., 15. og 28./30./31. er de vanligste jeg vet om. jeg får 15 et sted, og 20. hos pappa. Jeg har sagt meg villig til å betale mobilabonnement selv, sånn delvis, og telenor skrev noe om lønningsdatoer. Derfor jeg lurte... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet hvilken dato det er vanligst å få lønn? 1., 15. og 28./30./31. er de vanligste jeg vet om. Husk på 6., nå, Tonio. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen som vet hvilken dato det er vanligst å få lønn? 1., 15. og 28./30./31. er de vanligste jeg vet om. Husk på 6., nå, Tonio. Aldri hørt om 6., 12. og 20. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg har hatt 15. og siste dagen i mnd. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 16 medlemmer som leser. Er det rekord? ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Aldri hørt om 6., 12. og 20. Dakar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg