Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

By the way, var en litt eldre mann her i går som hadde bursdag og mamma og to venninner skulle ha et overraskelsesselskap (jeg var med).

Han som hadde bursdag lærte meg et par ting... :wee:

- Du vet det at kvinnenes plass er som en snor mellom kjøkkenet og soverommet, nå i våre dager er vi jo blitt så moderne, så vi tillatter dem å ha på tøfler.

- Lå nå kvinnene få tro at de er perfekte, det kalles diplomati. Vi vet jo at vi er perfekte uantsett.

Han sa noen andre ting og, men det husker jeg ikke helt.

TSP :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
By the way, var en litt eldre mann her i går som hadde bursdag og mamma og to venninner skulle ha et overraskelsesselskap (jeg var med).

Han som hadde bursdag lærte meg et par ting... :wee:

- Du vet det at kvinnenes plass er som en snor mellom kjøkkenet og soverommet, nå i våre dager er vi jo blitt så moderne, så vi tillatter dem å ha på tøfler.

- Lå nå kvinnene få tro at de er perfekte, det kalles diplomati. Vi vet jo at vi er perfekte uantsett.

Han sa noen andre ting og, men det husker jeg ikke helt.

TSP :grin:

Han som hadde bursdag var vel ungkar?

Lenke til kommentar

Hvordan gjetta du det? :tease:

Ja det er han, men han er en spøkefugl, og slo en spøk om det at han var ungkar også. Ganske artig fyr er det.

Problemet med å være spøkefugl er at det er svært få som skjønner at man tuller.

Ganske kjekt å være en kjedelig person. ^^

Lenke til kommentar

Hvordan gjetta du det? :tease:

Ja det er han, men han er en spøkefugl, og slo en spøk om det at han var ungkar også. Ganske artig fyr er det.

Problemet med å være spøkefugl er at det er svært få som skjønner at man tuller.

Ganske kjekt å være en kjedelig person. ^^

Han er bare sånn med de han kjenner godt da, eller som han vet skjønner han spøker ;) .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...