Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at TSP legger opp kom egentlig ikke som en bombe.

Hva mener du med det? :dontgetit: ( :cry: )

At du alltid har hatt problemer med å lese hele SO, og at det derfor ikke var noe annet å vente.

Grunnen til at du ligger under slemme er at jeg nesten aldri prater med deg mer.

Er jo ikke nødvendigvis bare derfor, dessuten har jeg andre ting som må gjøres også. Og jeg spiller veldig ofte også videre. I tillegg har jeg vært mye borte i det siste.

Ikke slett meg da hvertfall :cry: .

Lenke til kommentar
Det at TSP legger opp kom egentlig ikke som en bombe.

Hva mener du med det? :dontgetit: ( :cry: )

At du alltid har hatt problemer med å lese hele SO, og at det derfor ikke var noe annet å vente.

Grunnen til at du ligger under slemme er at jeg nesten aldri prater med deg mer.

Hvis jeg slutter å prate med deg, så legger du meg under slemme? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hva med meg tonio? *hoppe opp og ned for å få oppmerksomhet*

Se på bildet, du ligger under greie.

Og Tomaten, poenget er at jeg måtte få vekk de jeg nesten aldri pratet med, og for å gjøre det enklere å skille lagde jeg greie og slemme-gruppe. Ikke fordi noen av de må være slemme.

Og ja, du gjorde det Kenneth, men se det på et annet vis: Du er den eneste med høyere makt som ligger i listen min. :)

Edit: Ikke med det første Rune, og uansett så er du en av de jeg liker å starte å prate med også.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Antar jeg ligger i "slemme"... Jaja, tåler å bli kalt det jeg.

Selvfølgelig gjør du det etter det du skrev til meg.

Hva får deg i det hele tatt til å tro at jeg har deg fortsatt etter det du skrev?

Edit: Ja, men jeg fikk beskjed om å si ifra om noe skjedde der, så om jeg sier ifra hele tiden kan jo det endre seg! :wee:

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...