:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jenter(rs) syn på verden: de som ikke prater med meg er slemme. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva med meg tonio? *hoppe opp og ned for å få oppmerksomhet* SÅ du ikke at du også lå under snille Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det at TSP legger opp kom egentlig ikke som en bombe. Hva mener du med det? ( ) At du alltid har hatt problemer med å lese hele SO, og at det derfor ikke var noe annet å vente. Grunnen til at du ligger under slemme er at jeg nesten aldri prater med deg mer. Er jo ikke nødvendigvis bare derfor, dessuten har jeg andre ting som må gjøres også. Og jeg spiller veldig ofte også videre. I tillegg har jeg vært mye borte i det siste. Ikke slett meg da hvertfall . Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jenter(rs) syn på verden: de som ikke prater med meg er slemme. :!: Ne-ei. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det at TSP legger opp kom egentlig ikke som en bombe. Hva mener du med det? ( ) At du alltid har hatt problemer med å lese hele SO, og at det derfor ikke var noe annet å vente. Grunnen til at du ligger under slemme er at jeg nesten aldri prater med deg mer. Hvis jeg slutter å prate med deg, så legger du meg under slemme? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hva med meg tonio? *hoppe opp og ned for å få oppmerksomhet* Se på bildet, du ligger under greie. Og Tomaten, poenget er at jeg måtte få vekk de jeg nesten aldri pratet med, og for å gjøre det enklere å skille lagde jeg greie og slemme-gruppe. Ikke fordi noen av de må være slemme. Og ja, du gjorde det Kenneth, men se det på et annet vis: Du er den eneste med høyere makt som ligger i listen min. Edit: Ikke med det første Rune, og uansett så er du en av de jeg liker å starte å prate med også. Endret 10. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis jeg slutter å prate med deg, så legger du meg under slemme? Jepp, snakk eller dø. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kvinner hører til på kjøkkenet... *skummel ting å si* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kvinner hører til på kjøkkenet... For din egen skyld håper jeg du endrer den meningen/ikke møter min søster. Ø.B. skal også legge opp SO nå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Antar jeg ligger i "slemme"... Jaja, tåler å bli kalt det jeg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Edit: Ikke med det første Rune, og uansett så er du en av de jeg liker å starte å prate med også. Hihi. -Martin-: Det er en veldig skummel ting å si. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ø.B. skal også legge opp SO nå. Wah? Da er det nesten bare og fjortizkids igjen! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Antar jeg ligger i "slemme"... Jaja, tåler å bli kalt det jeg. Selvfølgelig gjør du det etter det du skrev til meg. Hva får deg i det hele tatt til å tro at jeg har deg fortsatt etter det du skrev? Edit: Ja, men jeg fikk beskjed om å si ifra om noe skjedde der, så om jeg sier ifra hele tiden kan jo det endre seg! Endret 10. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Og ja, du gjorde det Kenneth, men se det på et annet vis: Du er den eneste med høyere makt som ligger i listen min. Jeah! Jeg er en gud Denne posten lager jeg bare for å få smileyen. Jeg skal lagre den og putte i msn-driten... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Antar jeg ligger i "slemme"... Jaja, tåler å bli kalt det jeg. Neida. Du er så snill så. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Antar jeg ligger i "slemme"... Jaja, tåler å bli kalt det jeg. Du er slem, ja. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Antar jeg ligger i "slemme"... Jaja, tåler å bli kalt det jeg. Du er slem, ja. ahah Så snill du da? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Antar jeg ligger i "slemme"... Jaja, tåler å bli kalt det jeg. Du er slem, ja. ahah Så snill du da? Har ihvertfall ikke skrevet stygge ting til Tonio. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ikke har jeg deg i listen min heller. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ikke har jeg deg i listen min heller. Nettopp, da blir det enda vanskeligere for meg å være slem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg