Staalkontroll Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvem/hva er det? TSP *gjesp* random *gjesp* Hva legger han opp som da? Sportslig direktør ved Rosenborg Ballklubb? Yeeeh...hadde det bare vært så flott Bryr meg egentlig ikke så lenge det forsatt er noen få igjen som er på min alder Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bah. Uansett, fikk beskjed av fredrik å ta screeenshot av kontaktlista mi. Legg merke til hva pilen peker på. Still deg i kø. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Borgerskapets privilegier ja.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hvem ligger under HW slemme da tonio? Det finnes da ingen slemme folk her Folk jeg omtrent aldri prater med eller aldri prater med fra HW. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Borgerskapets privilegier ja.. Vest? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Joho! Jeg ligger under greie. Selvom jeg tross alt foretrekker en plass under "hotties". Men, men... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg vet av minst en som ligger under slemminger. ^^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Joho! Jeg ligger under greie. Selvom jeg tross alt foretrekker en plass under "hotties". Men, men... Daniel ble sur da han så at du lå under slemme! Og hvem som får ligge under hotties må fredrikrb bestemme. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 bos5e og LarsP, helt klart. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 *sette seg ned og spise det som kastes rundt* *kose seg* Start med kaker! Det der minner meg om en helt genial "Skipper'n" -episode en gang . Skippern og han fienden hans åpna hver sin "vognkro" tror jeg det var også var det gjest som ble sendt fra den ene vogna til den andre med en rekke usle triks. Så begynte Skippern og fienden og kaste mat, bord pg stoler til hverandre. Fyren som nå var i midten kunne nå bare ta rett ut av lufta det han trengte. Bord, stol, sennep osv. Er på side 870 nå. og har lest en hel masse diskusjoner rundt svømmebasseng,feriereiser og JoachimR . Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Joho! Jeg ligger under greie. Selvom jeg tross alt foretrekker en plass under "hotties". Men, men... Daniel ble sur da han så at du lå under slemme! Og hvem som får ligge under hotties må fredrikrb bestemme. Hvor har jeg blitt av da? EDIT: nå er det ei lita stund siden jeg har postet noe her nå Endret 10. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 bos5e og LarsP, helt klart. *Sparke i ballan* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 bos5e og LarsP, helt klart. Jeg har ikke bosse i kontaktlisten min, jeg orket han ikke mer. Hylo. (<-Legg merke til prikken ) og Daniel ligger forsåvidt under greie, men logget seg på etter at jeg tok bildet om de ikke er der. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det at TSP legger opp kom egentlig ikke som en bombe. Hva mener du med det? ( ) All diskusjon om hvem "TSP" er/var: :!: Tonio.... Jeg kunne ikke se meg under HW -greie.. og jeg har vært pålogga mye nå... er jeg under hw -slemme? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) bos5e og LarsP, helt klart. Jeg har ikke bosse i kontaktlisten min, jeg orket han ikke mer. Hylo. (<-Legg merke til prikken ) og Daniel ligger forsåvidt under greie, men logget seg på etter at jeg tok bildet om de ikke er der. Med andre ord under "ikke pålogget" Skulle bare prøve ubuntu jeg, så da måtte jeg formatere og styre igjen. Legger inn suse tenker jeg Endret 10. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det at TSP legger opp kom egentlig ikke som en bombe. Hva mener du med det? ( ) At du alltid har hatt problemer med å lese hele SO, og at det derfor ikke var noe annet å vente. Grunnen til at du ligger under slemme er at jeg nesten aldri prater med deg mer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva med meg tonio? *hoppe opp og ned for å få oppmerksomhet* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Var _jeg_ under HW-slemme? TSP også? Her tror jeg noen har misforstått... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nå må ejeg huske å hente en bøtte is. I går var alle isbitene vekk klokken to.. Og med fire-fem som innsovningstid i det siste... Så trengs det mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg