ehs5 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 var engelsk vanskelig? Nei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 TSP er her! Forbered dere på laaang lesing, hanhar ikke skrevet her på gudeneskal vite hvor lenge! *kosepåpreben* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 TSP er her! Forbered dere på laaang lesing, hanhar ikke skrevet her på gudeneskal vite hvor lenge! *kosepåpreben* Endelig! Har savnet TSP, og han sine lange innlegg! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Noen hadde rasterbata et screenshot fra "everyone else has had more sex than me", det ble skikkelig kult! Men det er brukt opp. Finn et bilde du liker med relativt lite detaljer, det kan da ikek være så vanskelig? Meg du tenker på? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Noen hadde rasterbata et screenshot fra "everyone else has had more sex than me", det ble skikkelig kult! Men det er brukt opp. Finn et bilde du liker med relativt lite detaljer, det kan da ikek være så vanskelig? Meg du tenker på? Ja, var nok det. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 oj, nå ble det folksomt her Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Noen hadde rasterbata et screenshot fra "everyone else has had more sex than me", det ble skikkelig kult! Men det er brukt opp. Finn et bilde du liker med relativt lite detaljer, det kan da ikek være så vanskelig? Meg du tenker på? Ja, var nok det. Ble skikkelig kult..selv bare med 2*4 Drit at printer'n ikke printer helt ut på kantene... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 går og legger meg nå, natt folkens Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Noen hadde rasterbata et screenshot fra "everyone else has had more sex than me", det ble skikkelig kult! Men det er brukt opp. Finn et bilde du liker med relativt lite detaljer, det kan da ikek være så vanskelig? Meg du tenker på? Ja, var nok det. Ble skikkelig kult..selv bare med 2*4 Drit at printer'n ikke printer helt ut på kantene... Jeg tenkte på deg! Kan jeg komme i signaturen din? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 TSP er her! Forbered dere på laaang lesing, hanhar ikke skrevet her på gudeneskal vite hvor lenge! *kosepåpreben* Siste innlegg: 10/08/2005 Ha ha.... Gleder meg til å se om han fortsatt gidder. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Btw. OMG! Preben | TSP sier:Sorry, du... skriver ikke nå faktisk... God natt krystallen Endret 10. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bergans Haha! Så eid. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bergans -Jar At ikke folk kan finne noe annet og drive med... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bergans -Jar Hahaha! *Flire* Hvorfor hacker en tyrkisk hacker hjemmesiden til en norsk sekkeprodusent? Fritidsproblemer (jeg vet ikke om selskapet er norsk, men hjemmesiden er norsk) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bergans -Jar Hahaha! *Flire* Hvorfor hacker en tyrkisk hacker hjemmesiden til en norsk sekkeprodusent? Fritidsproblemer (jeg vet ikke om selskapet er norsk, men hjemmesiden er norsk) Er norsk ja. Så vel at det var dårlig sikra og mange besøkende. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bergans -Jar Hahaha! *Flire* Hvorfor hacker en tyrkisk hacker hjemmesiden til en norsk sekkeprodusent? Fritidsproblemer (jeg vet ikke om selskapet er norsk, men hjemmesiden er norsk) Bergans of Norway -Jar Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ja, altså nå skriver jeg faktisk ikke dere .... Beklager å måtte skuffe dere.. Leser på midten av side 858, den tiden da jeg var i Bergen. (Heldigvis er det enkelte steder mellom den siden og nå jeg har vært her i mange sider og lest, så jeg hopper over en god del sider etterhvert... Har ikke hengt noe særlig her i SO 4 i det siste, har tenkt på å legge opp, men skal hverfall følge med til side 2000 tror jeg. Har vært litt deilig å være så mye borte fra forumet som jeg har vært i det siste og bare skrive et innlegg her og der. Det tar seg nok igjen snart. Men vurderer altså å "slutte" i SO. Da fortsetter jeg å lese... TSP Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ting som må skaffes: Noe som fordriver fritidsproblemer. Tror jeg setter meg ned for å se Åpen Post jeg nå.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 På side 858? Omfg det er jo lenge siden! Må si jeg er virkelig skuffet, en stor skribent vurderer å legge opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg