:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hallo alle sammen, nå stopper vi om min vekt, OK? Ikke for å være kverrulerende eller noe, men det er ikke "vi" som mææper om hvor mange kalorier det er i en hel kotelett uten kantene. Eller at "vi" som klager på at vi ikke har spist noe i dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Woohoo! Maccy, hvorfor quotet du det innlegget egentlig? Foreløpig tror jeg at jeg lar signaturen min være brukerfri. ;p Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bytte til et litt mindre personlig samtaleemne? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Som f.eks en viss passat jeg spurte om akkurat. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Som f.eks en viss passat jeg spurte om akkurat. Ah, hehe, nei, den skulle eg arve av foreldra mine. Blei aldri noko av det, dòg. Fy faen, du har god hukommelse. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Maccy, hvorfor quotet du det innlegget egentlig? Fordi du sier så mye morsomt. Og jeg har gått rundt i dag og sagt: The real shit! hele tiden... Selv om det er ganske gammelt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Maccy, hvorfor quotet du det innlegget egentlig? Fordi du sier så mye morsomt. Og jeg har gått rundt i dag og sagt: The real shit! hele tiden... Selv om det er ganske gammelt Faen hvor ble det av quoten min da!! argh Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Maccy, hvorfor quotet du det innlegget egentlig? Fordi du sier så mye morsomt. Og jeg har gått rundt i dag og sagt: The real shit! hele tiden... Selv om det er ganske gammelt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Som f.eks en viss passat jeg spurte om akkurat. Ah, hehe, nei, den skulle eg arve av foreldra mine. Blei aldri noko av det, dòg. Fy faen, du har god hukommelse. Hehe, husket ikke, men kikket åp første side av dine innlegg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Faktisk sant det, Tomat-Ulf Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Rasterbating er kult! 30 ark. Har ikke noe sted å ha det da.. Endret 10. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 stille det ble her nå etter halv ni Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 stille det ble her nå etter halv ni Kjipt ja.. tror jeg går for å se på TV snart... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 stille det ble her nå etter halv ni Kjipt ja.. tror jeg går for å se på TV snart... Gjør vel det samme snart. *ønske seg nye kanaler* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det er lite på tv idag.. Lite bra ihvertfall.. Sitter med noen regneark til kontrollrådet for firmaet til pappa og de. Er dødskjedelig, men 195 kr i timen er ikke å forakte.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg sitter og mailer med pappa, som sitter en etasje under meg, men barrikadert på kontoret. Prøvde å ringe, men fikk beskjed av ham å sende kortfattet mail. Sekretæren hans skal fikse fullmakt til meg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Er glad jeg slipper å måtte sende mail til pappa om jeg vil ha kontakt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Rasterbating er kult! 30 ark. Har ikke noe sted å ha det da.. Håper den ble skrevet ut på laser Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg sitter og mailer med pappa selv, men det er fordi jeg ikke gidder å betale for å snakke med ham. Dessuten snakker vi ofte med hverandre på msn hjemme hos meg, og vi sitter gjerne vegg i vegg Men seriøst, hvis pappaen din sier du skal sende en kortfattet mail i stedet for å snakke med ham fordi han er opptatt, så er det noe galt imo. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg sitter og mailer med pappa, som sitter en etasje under meg, men barrikadert på kontoret. Prøvde å ringe, men fikk beskjed av ham å sende kortfattet mail. Sekretæren hans skal fikse fullmakt til meg... Helt seriøst? Huff stakkars deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg