sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har aldri spist så lite som i dag. En halv loffskive til frokost er alt jeg har fått i meg... Fy skamme seg! Fortsetter du sånn blir det snart tvangs-foring av mr.ketchez. Du vet da at det ikke bare er å spise.... Føler meg ganske svimmel, vet ikke om det har med maten jeg har spist eller tabletten... Da gjelder det å ta seg selv sammen og spise. Ingenting annet så hjelper... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg spiser litt salat i kveld. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Du vet da at det ikke bare er å spise.... Føler meg ganske svimmel, vet ikke om det har med maten jeg har spist eller tabletten... At du ikke har spist. Pass på ellers blir det tvangsforing av kebab! Salat er ikke nok! Spis orn'tli' mat! Endret 10. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ja takk til kyllingkebab på bisletkebab. Det hørtes ganske stuerent ut faktisk. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg spiser litt salat i kveld. Noen brødskiver nå OG salat i kveld. Sult er garantert grunnen til at du er svimmel. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Ja takk til kyllingkebab på bisletkebab. Det hørtes ganske stuerent ut faktisk. Da drar du dit imorgen. De har light cola. Men spis noen ekte brødskiver med noe digg i kveld da! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg spiser litt salat i kveld. Noen brødskiver nå OG salat i kveld. Sult er garantert grunnen til at du er svimmel. Jernmangel. Been there Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg spiser litt salat i kveld. Noen brødskiver nå OG salat i kveld. Sult er garantert grunnen til at du er svimmel. Jernmangel. Been there Siden han nesten ikke spiser, så er det svært sannsynlig at han får jernmangel av den grunn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hadde det før, ikkenoe å satse på. Drakk noe jernekstrakt av planter. Smakte esel men det ordna da seg til slutt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Why do we treat e-mail differently than a phone call? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Wohoo! Pappa er profesjonell musiker (dvs. han lever av å bruke hendene sine) Han er også fotballhater (hater all sport og fysisk aktivitet ) Pappa knakk håndleddet under en fotballkamp i går. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Pappa er profesjonell musiker Gi meg navn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Pappa er profesjonell musiker Gi meg navn. Du kjenner ham ikke. Lever delvis som musikklærer og delvis av spillejobber rundt om kring i landet. Jan Erik Steen heter han forsåvidt. Endret 10. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg spiser litt salat i kveld. Herregud. Så tynn og spinkel som du er har du bare godt av masse mat og trening..... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg spiser litt salat i kveld. Herregud. Så tynn og spinkel som du er har du bare godt av masse mat og trening..... Kor tynn er du, JoachimR? Har aldri sett bilder av deg, så lurer berre på om du er sykelig tynn. I såfall er det vel kanskje lurt å ta seg en tur til legen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg spiser litt salat i kveld. Herregud. Så tynn og spinkel som du er har du bare godt av masse mat og trening..... Kor tynn er du, JoachimR? Har aldri sett bilder av deg, så lurer berre på om du er sykelig tynn. I såfall er det vel kanskje lurt å ta seg en tur til legen? Han er undervektig. Anoreksia. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Henrik, har du fortsatt en Passat? Og ble det noe styling av den? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hallo alle sammen, nå stopper vi om min vekt, OK? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg burde komme i signaturen din, fredrik jeg har tilogmed quotet et innlegg av deg i MIN signatur.......... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hallo alle sammen, nå stopper vi om min vekt, OK? Ikke for å være kverrulerende eller noe, men det er ikke "vi" som mææper om hvor mange kalorier det er i en hel kotelett uten kantene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg