ehs5 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Litt med Fredrik der. Selv om Mac faktisk ikke kalles PC. Teit. Og jo, datamaskin med Linux heter PC. Endret 10. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 *sette seg og grine* You better! Muhahahaha! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Nokon her som kan svare meg på kvifor ein Mac ikkje blir rekna som ei PC forresten? Det er jo like fullt ei personleg datamaskin. Mac lager da PC-er de også. Edit: Dobbelposting ftw! Endret 10. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 De kule folka kommer i signaturen min Og jeg er ikke med ?!! Selvsagt ikke. Bitch... Life's a bitch, so am I..stod det lenger oppe, så ja. Fjott! "Selvsagt ikke" ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hvem vil kjøpe plass i signaturen min? Holler! *se PMR* Endret 10. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det der med PC/Mac er en historisk greie. I utgangspunktet var vel PC en slags modelbetegnelse på IBM sine datamaskiner, mens Apple kalte dem for Mac. Siden har bare Mac blitt hetende Mac, mens PC-en omfatter alt annet. Så har jo skille blitt ganske tydelig. For eksempel er det ingen bortsett fra Apple som bygger Mac-er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Hvem vil kjøpe plass i signaturen min? Jeg! Jeg! Jeg!!!! Endret 10. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det er er en ære å havne i siggen hans jo Ohhyeah Sjalu! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg gidder ikke å betale noe Fredrik. Jeg synes dog jeg FORTJENER en plass der. Det gjør forresten Espen Moe og! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det er er en ære å havne i siggen hans jo Ohhyeah Sjalu! Hvorfor er ikke jeg i signaturen din? Har til og med spilt i samme klan som deg. Hva skal folket ikveld a? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hvorfor er ikke jeg i signaturen din? Har til og med spilt i samme klan som deg. Fordi, jeg hadde bedre stats en deg! Årh, savner den klanen jeg... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hvorfor er ikke jeg i signaturen din? Har til og med spilt i samme klan som deg. Fordi, jeg hadde bedre stats en deg! Årh, savner den klanen jeg... Jeg slo deg hver eneste gang, så ikke si noe. Jeg kan jo eventuelt opprette en ny klan, men jeg tviler på at du er god nok. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hvorfor er ikke jeg i signaturen din? Har til og med spilt i samme klan som deg. Fordi, jeg hadde bedre stats en deg! Årh, savner den klanen jeg... Jeg slo deg hver eneste gang, så ikke si noe. Jeg kan jo eventuelt opprette en ny klan, men jeg tviler på at du er god nok. Har lagt opp i CS Nettop vært i fjøset...litt dumt at det ikke var nok kveldsmat igjen til alle kyrne... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har aldri spist så lite som i dag. En halv loffskive til frokost er alt jeg har fått i meg... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har blitt forkjøla! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har aldri spist så lite som i dag. En halv loffskive til frokost er alt jeg har fått i meg... Fy skamme seg! Fortsetter du sånn blir det snart tvangs-foring av mr.ketchez. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har aldri spist så lite som i dag. En halv loffskive til frokost er alt jeg har fått i meg... Spis. I går får du vite at du er alt for tynn, og i dag spiser du ingenting. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har aldri spist så lite som i dag. En halv loffskive til frokost er alt jeg har fått i meg... Du må vel holde på å sulte ihjel? Kanskje du bør ta deg noen få minutter pause fra SO4, og lage deg noe mat? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har aldri spist så lite som i dag. En halv loffskive til frokost er alt jeg har fått i meg... Fy skamme seg! Fortsetter du sånn blir det snart tvangs-foring av mr.ketchez. Du vet da at det ikke bare er å spise.... Føler meg ganske svimmel, vet ikke om det har med maten jeg har spist eller tabletten... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Du må vel holde på å sulte ihjel? Vil jeg ikke tro. Joachim har kjørt kostholdet sitt så elendig at kroppen hans er nok innstilt på å sulte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg