LarsP Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 UNBAN BOS5E NOW! SHE WANTED IT! Det er ikke derfor han ble bannet. Det var på grunn av bildet han postet, og at moderator/admin så på de andre postene hans også. Synes ikke det var noe galt med hverken bildet eller postene hans jeg. Men, men den diskusjonen kan vi ta neste gang jeg kommer til Hønefoss. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 For å unngå konspirasjonsteorier og urettmessig uthenging for sladring følger en liten klargjøring vedr. utestengelsen det har vært så mye snakk om.Årsakssammenhengen: 1. Bannet bruker poster stygt bilde 2. Moderator ser bildet (som senere endres av brukeren) 3. Moderator blir nyskjerrig på denne brukeren 4. Kikker på postene hans 5. Liker ikke det han ser 6. Tar det opp internt 7. Flere mods kikker på innleggene 8. Utestengelse. Mer er det ikke. Henviser til Kenneth sin post noen sider lenger bak. EOD. Tenkte bare for å vise at det er en sikker "kilde". Også er det det hønepratet igjen.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Blåser skikklig nå, håper det lyner senere. Hvorfor vil du at det skal lyne? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Blåser skikklig nå, håper det lyner senere. Hvorfor vil du at det skal lyne? Det er tøft. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Blåser skikklig nå, håper det lyner senere. Hvorfor vil du at det skal lyne? Det er tøft. Da bør man jo skru av pc'en! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Va i Altaposten i dag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Blåser skikklig nå, håper det lyner senere. Hvorfor vil du at det skal lyne? Det er tøft. Da bør man jo skru av pc'en! Tøffinger gjør ikke sånn. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Blåser skikklig nå, håper det lyner senere. Hvorfor vil du at det skal lyne? Det er tøft. Da bør man jo skru av pc'en! Tøffinger gjør ikke sånn. Jeg var en tøffing en gang. Lynet slo ned ikke så langt fra meg, og den nybygde pc'en min på en verdi av nærmere 20.000kr ble smeltet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg var en tøffing en gang.Lynet slo ned ikke så langt fra meg, og den nybygde pc'en min på en verdi av nærmere 20.000kr ble smeltet. Oh! Kjper'n... (bilde?) Helt hærpa? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 For å unngå konspirasjonsteorier og urettmessig uthenging for sladring følger en liten klargjøring vedr. utestengelsen det har vært så mye snakk om.Årsakssammenhengen: 1. Bannet bruker poster stygt bilde 2. Moderator ser bildet (som senere endres av brukeren) 3. Moderator blir nyskjerrig på denne brukeren 4. Kikker på postene hans 5. Liker ikke det han ser 6. Tar det opp internt 7. Flere mods kikker på innleggene 8. Utestengelse. Mer er det ikke. Henviser til Kenneth sin post noen sider lenger bak. EOD. Tenkte bare for å vise at det er en sikker "kilde". Også er det det hønepratet igjen.. Jeg nekter å høre på det der. Konspirasjon! Ikke tro på hva noen andre enn LarsP og jeg sier, de er en del av konspirasjonen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Derfor det er best med laptop når det lynar. ^^ Den forrige PC'en min vart øydelagt av lynet, faktisk. Fekk erstning med Gjensidige, til ein tredobla verdi av kva PC'en eigentleg var verdt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Derfor det er best med laptop når det lynar. ^^Den forrige PC'en min vart øydelagt av lynet, faktisk. Fekk erstning med Gjensidige, til ein tredobla verdi av kva PC'en eigentleg var verdt! Sitter med laptop jeg også nå. Er det helt trygt da? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg var en tøffing en gang.Lynet slo ned ikke så langt fra meg, og den nybygde pc'en min på en verdi av nærmere 20.000kr ble smeltet. Oh! Kjper'n... (bilde?) Helt hærpa? Har ikke bilde. Prosessoren smeltet seg fast i hovedkortet, noen av kretsene på hovedkortet smeltet, litt av rambrikka smeltet, strømforsyningen ble helst svidd. Heldigvis ble skjermkortet bare utrolig ustabilt da. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Tomat-Ulf: Når PC'en ikkje er kobla til straumledninga så. Nokon her som kan svare meg på kvifor ein Mac ikkje blir rekna som ei PC forresten? Det er jo like fullt ei personleg datamaskin. Endret 10. august 2005 av Earendil Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Tomat-Ulf: Når PC'en ikkje er kobla til straumledninga så. Yea! Trådløst nettverk også. Nokon her som kan svare meg på kvifor ein Mac ikkje blir rekna som ei PC forresten? Det er jo like fullt ei personleg datamaskin. Er vel microsoft som har copyright på det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Yea! Trådløst nettverk også. Er vel microsoft som har copyright på det. Øff kørs. Teit at MS skal ha copyright på eit uttrykk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Er vel microsoft som har copyright på det. Eller ikke. Jeg mener Mac er en PC, men ikke en PC som i IBM-kompatibel PC. Og der slutter jeg. Søk på forumet for å finne tidligere diskusjoner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Men, en datamaskin med Linux er da PC? Ergo kan ikke MS ha copyright på det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har med prosessor og maskinvare og gjøre. Søksøksøk! Jeg som sa det var siste fra meg. Endret 10. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Aner ikke... Var bare det jeg trodde. Men det er jo ofte man må velge mellom Mac og PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg