embark Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hva er en dadda? :| Beats me... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hva er en dadda? :| .... Hun som passet på meg de tre første årene av livet mitt, som matet meg, og som tok seg av meg... Litt ekkelt å vite at hun utnytter oss. Mama reiser opp til gardermoen nå. Mama selv foretrekker mama fremfor mamma. Derfor. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 HAHAHAHA. Dadda, bubu-nana! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Noen som sa noe? Endret 10. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Dadda=storesøster eller dagmamma. Jeez folkens. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Altså hun som passet på meg, som jeg skrev over... Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 HAHAHAHA. Dadda, bubu-nana! :!: Skriv dagmamma da, i stedet for "dadda". Er jo ikke et ord engang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Dadda er et kjent begrep for den typen jobb. Har alltid omtalt henne som dadda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Dadda er et kjent begrep for den typen jobb. Har alltid omtalt henne som dadda. Vel, du var 3, da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Også i ettertid da... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 ketchez, hva faen gjør nicket mitt i signaturen min? Du er min helt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Si hallo til forumets hotteste bruker og flinkeste båtfører: PHONE aka Andreas. RAWR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hun som passet på meg de tre første årene av livet mitt, som matet meg, og som tok seg av meg... Litt ekkelt å vite at hun utnytter oss. Hun tok seg av deg i de første årene av livet sitt og nå når hun søker et bedre liv så vil du bare sende henne tilbake? For en kaldblodig jævel du er da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hun som passet på meg de tre første årene av livet mitt, som matet meg, og som tok seg av meg... Litt ekkelt å vite at hun utnytter oss. Hun tok seg av deg i de første årene av livet sitt og nå når hun søker et bedre liv så vil du bare sende henne tilbake? For en kaldblodig jævel du er da. Hun bodde hos oss de første årene av MITT liv. Hun jobbet rett og slett for oss, hun var vel formelt au pair. Vi har aldri hatt noen avtale om at hun skal komme hit nå. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Si hallo til forumets hotteste bruker og flinkeste båtfører: PHONE aka Andreas. RAWR cyberho hot stud! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 s`snill du er joachim Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har heller ikke refused henne totalt, min mor er på vei til Gardermoen for å snakke med henne. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har heller ikke refused henne totalt, min mor er på vei til Gardermoen for å snakke med henne. For å snakke henne inn på første fly hjem igjen? :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Har heller ikke refused henne totalt, min mor er på vei til Gardermoen for å snakke med henne. For å snakke henne inn på første fly hjem igjen? :!: For å si det sånn, hun er troendes til litt av hvertrt... For alt jeg vet ender vi opp med fire stykk på gjesterommet vårt i natt... Endret 10. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Phone Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Si hallo til forumets hotteste bruker og flinkeste båtfører: PHONE aka Andreas. RAWR cyberho hot stud! GRRR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg