embark Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Faen i helvete! Hvorfor reiser/flytter alle? Ingen kjente som er hjemme nå omtrent... Dritt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Headsett ftw. Agreed. Du kan spille så høyt du vil. Dessuten så er det skikkelig billig. Får gode headset for under 2000,-. Sant. Og headsett til 2000,- equals anlegg til xx xxx,- kr! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sant. Og headsett til 2000,- equals anlegg til xx xxx,- kr! Nettopp. *Kose på sitt trådløse philips* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sant. Og headsett til 2000,- equals anlegg til xx xxx,- kr! Nettopp. *Kose på sitt trådløse philips* *Kose på AKG K-301 XTRA* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vet noen hva Telenor krever når de skal kredittvurdere? Tenker på å sette abonnementet på mamma, men mamma er jo hjemmeværende, og står med 90 000 i inntekt i skattelistene. Vil Telenor godkjenne henne som eier av et abonnement? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Trenger så å si ikke noe inntekt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 For å si det sånn, jeg ville ikke godkjent mamma men. Forresten, kom på at mamma faktisk står som abonnent på den ene fast-linjen vår. Så bør vel fungere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ah, men dessuten står pappa som juridisk ansvarlig for abonnementet mitt nå, og må visst underksrive ved portering... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Sant. Og headsett til 2000,- equals anlegg til xx xxx,- kr! Nettopp. *Kose på sitt trådløse philips* *Kose på AKG K-301 XTRA* Meget pent hodesett det Slår mitt philips langt ned i bakken EDIT Philips SBC HC8412 that Endret 10. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 JoachimR: De sjekker vel sikkert bare om hun har mange anmerkninger.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 *Kose på AKG K-301 XTRA* Meget pent hodesett det Joda, det fungerer utmerket. Kunne dog tenkt meg storebroren K-501, men det koster 2000,-. Fikk faktisk K-301 til spottpris; 950,-. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 JoachimR: De sjekker vel sikkert bare om hun har mange anmerkninger.. Det har hun ikke. Men mamma og mobiler ikke helt bra. Ringte en gang i fjor en fra en sånn undersøkelse: Han: Hei, kan jeg stille deg noen spørsmål? Mama: Ja sett i gang da, hvis det går fort. Han: Hvilke mobilopratører kjenner du til? Mama: Netcom. Også Telenor da. Han: Hvilken operatør bruker du selv? Mama svarer skråsikkert: Netcom Han: Har du hørt om Djuice? Mama, om mulig mer skråsikker: Nei, ALDRI! Han: Takk for ditt sammarbeid. Etterpå forteller jeg mama at vi ikke har hatt netcom på syv år, og at vi har tre djuice-abonnement... Mama lar seg ikke knekke: "Det vet ikke han, så han kan ha det så godt" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sant. Og headsett til 2000,- equals anlegg til xx xxx,- kr! Nettopp. *Kose på sitt trådløse philips* *Kose på AKG K-301 XTRA* *kosepå Ultrasone HiFi 650 og 550* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Ým back in Turkey. Fortsatt like hett her. Solbrent som fy da.... EDiT: Jeg er sikker pA at PCene pA Toten er raskere enn de her. Endret 10. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei igjen. I går møtte jeg raringer fra diverse fora, før jeg dro hjem og hadde lan (bare denne natten). Var veldig hygglig, og den nye disken min er mye fullere. Men jeg er dritt lei CS, det var det eneste guttene (Jentene drev på med photoshopp, dro over filer og så på filmer) ville spille omtrent!>.< Fikk dem med på noen runder med WC3. Klokken tolv kom han som hadde vært hos meg noen dager tidligere med en venn, de skulle bare se hvem som var der, om de kjente noen. De ble altså ikke lenge, og uansett skulle han hjem og legge seg. Stakkaren måtte opp klokken åtte i dag fordi han fylte atten. Kort og godt så har det vært en veldig fin uke for meg, men nå har jeg rundt femti sider å lese i So4, og jeg vet ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 JoachimR: De sjekker vel sikkert bare om hun har mange anmerkninger.. Det har hun ikke. Men mamma og mobiler ikke helt bra. Ringte en gang i fjor en fra en sånn undersøkelse: Han: Hei, kan jeg stille deg noen spørsmål? Mama: Ja sett i gang da, hvis det går fort. Han: Hvilke mobilopratører kjenner du til? Mama: Netcom. Også Telenor da. Han: Hvilken operatør bruker du selv? Mama svarer skråsikkert: Netcom Han: Har du hørt om Djuice? Mama, om mulig mer skråsikker: Nei, ALDRI! Han: Takk for ditt sammarbeid. Etterpå forteller jeg mama at vi ikke har hatt netcom på syv år, og at vi har tre djuice-abonnement... Mama lar seg ikke knekke: "Det vet ikke han, så han kan ha det så godt" hvorfor bytter du plutselig fra mamma til mama der?? hehe.. sorry men måtte bare spørre. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg tror jeg kommer til A ha en del sider A lese ogsA. Siden jeg blir borte i et par uker. Eller dager da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg hadde dadda da jeg var liten, fra Philipinene... Nå står hun og mann og to barn på Gardermoen og søker opphold. De har fylt ut OSS som de de skal besøke... Yeah right, vi ahr ikke bestilt noen dadda. Håper de blir sendt tilbake sporenstreks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg