Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager skal du med den? høre på masse usæl sørpete bass fra masse diverse usæl musikk som aldri har hørt annet enn en takt

F.eks. bruke den som en subwoofer i ett surround anlegg?

Du har åpenbart ikke peiling på hverken musikk eller stereo ;)

Å? Hvorfor har jeg ikke det? Fordi jeg ikke liker Subwoofer? Eller fordi jeg ikke ser poenget i en Subwoofer?

Det er intet ukjent faktum at musikk, som er lagd med instrumentER(trykk på ER for å slå fast at til og med en pc er et instrument) høres best ut uten en overflod av bass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager skal du med den? høre på masse usæl sørpete bass fra masse diverse usæl musikk som aldri har hørt annet enn en takt

Å? Hvorfor har jeg ikke det? Fordi jeg ikke liker Subwoofer? Eller fordi jeg ikke ser poenget i en Subwoofer?

Det er intet ukjent faktum at musikk, som er lagd med instrumentER(trykk på ER for å slå fast at til og med en pc er et instrument) høres best ut uten en overflod av bass.

Det er jeg helt enig i.

Jeg bruker f.eks. ikke "loudness" på min forsterker.

Sjelden bassen på fullt, osv..

Men, ingenting er som skikkelig trøkk når en ser på en bra film.. :love:

Lenke til kommentar

Headsett ftw.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...