SnittLeif Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hva i alle dager skal du med den? høre på masse usæl sørpete bass fra masse diverse usæl musikk som aldri har hørt annet enn en takt F.eks. bruke den som en subwoofer i ett surround anlegg? Du har åpenbart ikke peiling på hverken musikk eller stereo Å? Hvorfor har jeg ikke det? Fordi jeg ikke liker Subwoofer? Eller fordi jeg ikke ser poenget i en Subwoofer? Det er intet ukjent faktum at musikk, som er lagd med instrumentER(trykk på ER for å slå fast at til og med en pc er et instrument) høres best ut uten en overflod av bass. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hva i alle dager skal du med den? høre på masse usæl sørpete bass fra masse diverse usæl musikk som aldri har hørt annet enn en takt F.eks. bruke den som en subwoofer i ett surround anlegg? Du har åpenbart ikke peiling på hverken musikk eller stereo Å? Hvorfor har jeg ikke det? Fordi jeg ikke liker Subwoofer? Eller fordi jeg ikke ser poenget i en Subwoofer? Det er intet ukjent faktum at musikk, som er lagd med instrumentER(trykk på ER for å slå fast at til og med en pc er et instrument) høres best ut uten en overflod av bass. Det er jeg helt enig i. Jeg bruker f.eks. ikke "loudness" på min forsterker. Sjelden bassen på fullt, osv.. Men, ingenting er som skikkelig trøkk når en ser på en bra film.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det blir ikke nødvendigvis overflod av bass når man har sub. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Film ja.. da forstår jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Det blir ikke nødvendigvis overflod av bass når man har sub. jo, det syns jeg så absolutt.. Bassen okkuperer for mye. Pluss at hvis man hører på eksempelvis rock merker jeg at man får med seg litt for lite diskant Endret 10. august 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Hva i alle dager skal du med den? høre på masse usæl sørpete bass fra masse diverse usæl musikk som aldri har hørt annet enn en takt F.eks. bruke den som en subwoofer i ett surround anlegg? Du har åpenbart ikke peiling på hverken musikk eller stereo Å? Hvorfor har jeg ikke det? Fordi jeg ikke liker Subwoofer? Eller fordi jeg ikke ser poenget i en Subwoofer? Det er intet ukjent faktum at musikk, som er lagd med instrumentER(trykk på ER for å slå fast at til og med en pc er et instrument) høres best ut uten en overflod av bass. Headsett ftw. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Oppdater-knappen på musen min fungerer ikke... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Oppdater-knappen på musen min fungerer ikke... Da kan du trykke F5 eller flytte pekeren opp til oppdaterknappen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Headsett ftw. Yeah! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Oppdater-knappen på musen min fungerer ikke... Da kan du trykke F5 eller flytte pekeren opp til oppdaterknappen. f9 fordi jeg kjører F-Mode på tastaturet. >Men er så greit å kunne velge oppdater og tilbake med musen, men i dag vil den visst ikke. Mulig en omstart av maskinen hjelper... MERK: Jeg ba ikke om support - jeg fikk... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 7 timers søvn. Nå drar jeg til byen.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Bluetooth-håndsett er temmelig kjekt. Slippe den ekle ledningen daskende rundt. Anbefales! Endret 10. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) *ta av til litt skikkelig musikk* Det er digg Bluetooth-håndsett er temmelig kjekt. Slippe den ekle ledningen daskende rundt. Anbefales! Bluetooth er drit. Endret 10. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bluetooth er drit. Absolutt ikke. Mobil + Headset = digg Headset + Skype = digg Nakenbilder av dama på mobil + Bluetooth på pc = Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bluetooth er drit. Absolutt ikke. Mobil + Headset = Ok. Headset med tråd + Skype = Megadigg Korrektus. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Uten bluetooth hadde mobilen min vært kjedelig! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Uten bluetooth hadde mobilen min vært kjedelig! av en eller annen grunn leste jeg nettopp "Bloodtooth" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Jaja. Tror jeg bestiller Nokia 6680 jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 *frysning* Nokia. blaff Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Merker faktisk allerede at jeg går på medisin, skjelver nesten ikke. Men den har gjort meg en smule svimmel... Vi får nå se, skal prøve den medisinen ca to uker, eventuelt teste en annen en da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg