Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

For et pes å legge inn filmer i DVD Profiler. Har lagt inn 120 til nå. Heldigvis er jeg leet med numpad.

Du har ikke prøvd en strekkode leser, t.d. cuecat

 

Hadde litt problemer med og få den til og fungere først. Men etter det var det en "lek"

Det gikk såpass fort med numpad egentlig. 170 filmer gikk på under timen. Etter å ha hatt en jobb der det utelukkende gikk i å skrive fort på numpad lærer man seg fort hvor tallene står.

Har selv numpaden i fingrene, men du blir en smule lei når du paserer 100 filmer (50 også for den saks skyld; ;))...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Go morgen alle sammen!

 

Urk, fikk en dårlig start på dagen her..

 

Den forbanna katta kom inn med en fugl den ikke hadde greidd å tatt livet av på ordentlig, så plutselig begynte den å flakse som faen! Tilslutt krasja den i et vindu, men enda vreid stakkarn seg rundt.. Så jeg tok den ut og vrei rundt nakken på den. Håper jeg gjorde det rette som dyrevenn, jeg mener. Den hadde det tvilsomt særlig godt med relativt dype kloremerker i seg..

 

Vel vel, sånt skjer...

Lenke til kommentar
70kr for kebab i pita, og 90kr for rullekebab (uten drikke)

 

Her koster det vel 59,- for pita og 79,- for rull med drikke. I Stavanger er det billigere, men gudene vet hva de stapper i kebabene der. Vi er litt kresne her i den mer vellykkede nabobyen :cool:

Her koster det 35,-. :cool:

Er det en kebabsjappe på Harestua? :huh:

 

Strømmen er rene kebab-landet, synd jeg ikke liker det. :p

Lenke til kommentar
70kr for kebab i pita, og 90kr for rullekebab (uten drikke)

 

Her koster det vel 59,- for pita og 79,- for rull med drikke. I Stavanger er det billigere, men gudene vet hva de stapper i kebabene der. Vi er litt kresne her i den mer vellykkede nabobyen :cool:

Her koster det 35,-. :cool:

Er det en kebabsjappe på Harestua? :huh:

 

Strømmen er rene kebab-landet, synd jeg ikke liker det. :p

Apropos kebab. Shell skal kanskje f.o.m januar 2006 begynne å selge kebab på deres bensinstasjoner landet rundt :D Dette fordi en stor andel av kundene er utlendinger (for å kalle dem det da), og siden de ikke kan spise noe annet enn halal-kjøtt, må de i dag nøye seg med pølsebrød og rekesalat :thumbdown: Håper virkelig de begynner å selge kebab, tror de hadde tjena fett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...